2014-06-06, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag menar att fysiskt gör det ingen skillnad för att det är penetration i båda fallen. Skillnaden ligger i hur de sätter på mig. Om min man till exempel sätter på mig hårt så kanske en annan man sätter på mig icke hårt. Då är det bättre med min man. Om båda sätter på mig hårt då är det samma med båda.

Kvinnor delar in sex i hårt sex vs icke hårt sex. Om man blir tagen hårt spelar det ingen roll om det är våldtäkt, samtycke, något annat man är glad och nöjd i vilket fall. Om man får icke hårt sex är man lika missnöjd oavsett om det är våldtäkt, samtycke, eller annat typ tjat-sex.

Kvinnor som anmäler våldtäkt gör det för att mannen inte satte på dem hårt. Om mannen hade gett dem hårt sex hade de aldrig anmält.
Det spelar väl ingen roll vem hur mannen sätter på dem. Fysiskt är det ju ingen skillnad. Det är penetration i båda fallen. Same same.

Du bryr dig ju inte ens om vem mannen är.

Tror du har grava anknytningsproblem.
Citera
2014-06-06, 13:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scull
Det spelar väl ingen roll vem hur mannen sätter på dem. Fysiskt är det ju ingen skillnad. Det är penetration i båda fallen. Same same.

Du bryr dig ju inte ens om vem mannen är.

Tror du har grava anknytningsproblem.

Känslan av att ha en kuk i sig är den samma. Men det är skillnad på hur mannen använder kuken. Om han använder den hårt vs om han använder den icke hårt är hela skillnaden. Om man blir påsatt hårt är det 100% like, om man blir påsatt icke hårt är det 0% like.

Sexuellt spelar det ingen roll vem mannen är det enda som räknas är hårt sex (100% like) vs icke hårt sex (0% like).

Nej alla kvinnor är så här de säger det bara inte högt.
Citera
2014-06-06, 13:35
Medlem
Babianens avatar
För att klargöra,

a) Om en man sätter sin kuk i en kvinna är det samma känsla oavsett om det är våldtäkt eller samtyckte, oavsett vilken man det är. Om en kvinna hade ögonbindel så skulle hon inte märka någon skillnad.

b) När mannen börjar stöta med kuken är det mycket stor skillnad på om han gör det hårt (skönt) eller icke hårt (inte skönt). Känslan av att bli påsatt hårt är samma oavsett våldtäkt, samtycke, tjat-sex och så vidare, känslan av att bli påsatt icke hårt är samma oavsett våldtäkt, samtycke, med mera. Det är oavsett vilken man det är.

c) Om en kvinna får hårt sex då blir hon glad och nöjd oavsett våldtäkt, samtycke, vem mannen är. Om en kvinna får icke hårt sex blir hon missnöjd oavsett våldtäkt, samtycke, vem mannen är.
Citera
2014-06-06, 13:40
Medlem
Citat:
Känslan av att ha en kuk i sig är den samma. Men det är skillnad på hur mannen använder kuken. Om han använder den hårt vs om han använder den icke hårt är hela skillnaden. Om man blir påsatt hårt är det 100% like, om man blir påsatt icke hårt är det 0% like.

Sexuellt spelar det ingen roll vem mannen är det enda som räknas är hårt sex (100% like) vs icke hårt sex (0% like).

Nej alla kvinnor är så här de säger det bara inte högt.
Vilket föredrar du då? 0% like eller 100% like eller spelar det ingen roll? Du är glad och nöjd i allt eftersom fysiskt är det ingen skillnad om du gillar det eller inte?
Citera
2014-06-06, 13:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vilket föredrar du då? 0% like eller 100% like eller spelar det ingen roll? Du är glad och nöjd i allt eftersom fysiskt är det ingen skillnad om du gillar det eller inte?

Jag föredrar 100% like. Det är det som är skillnaden. 100% like är skönt, 0% like är inte skönt. Sen spelar det ingen roll om det är våldtäkt eller samtycke, vem som sätter på en.

Den fysiska skillnaden är om man kommer eller inte. Om man får komma är man nöjd oavsett våldtäkt, samtycke, vem mannen är. Om man inte får komma är man missnöjd oavsett våldtäkt, samtycke, vem mannen är.
Citera
2014-06-06, 13:44
Medlem
Citat:
Om det fysiskt inte är annorlunda att bli penetrerad av nån man inte vill ha sex med än nån man vill ha sex med, varför skulle det då vara misshandel?

Precis. Så varför allt jävla ståhej kring det hela???
Citera
2014-06-06, 13:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne

För att de är sexuellt frustrerade och inte tillfredsställda.

När kvinnor talar om att våldtäkter är hemskt då menar de att det är hemskt att bli påsatt av en man som gör det icke hårt och inte får en att komma.
Citera
2014-06-06, 13:47
Medlem
Citat:
Jag föredrar 100% like. Det är det som är skillnaden. 100% like är skönt, 0% like är inte skönt. Sen spelar det ingen roll om det är våldtäkt eller samtycke, vem som sätter på en.
Varför har du frivilligt 0% like sex då? Vem har du det med?
Citera
2014-06-06, 13:49
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Varför har du frivilligt 0% like sex då? Vem har du det med?

För att få någon sorts kuk är bättre än att inte få någon kuk alls. Men om man jämför en hård påsättning med en icke hård påsättning då vill man den hårda påsättningen.

Ta en vanlig kvinna som inte får ligga det är klart att hon föredrar att bli våldtagen även om det är icke hårt än att inte få någon kuk alls.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-06 kl. 13:51.
Citera
2014-06-06, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Det är du som påstår att det är misshandel att penetrera nån som inte vill bli penetrerad. Varför då?
Citera
2014-06-06, 13:51
Medlem
Citat:
Det är du som påstår att det är misshandel att penetrera nån som inte vill bli penetrerad. Varför då?

Läs om, läs rätt.
Citera
2014-06-06, 13:52
Medlem
Citat:
För att få någon sorts kuk är bättre än att inte få någon kuk alls. Men om man jämför en hård påsättning med en icke hård påsättning då vill man den hårda påsättningen.
Det är inte 0% like då alltså. Allt duger. Vem som helst när som helst och hur som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in