Citat:
Ursprungligen postat av
LitenGulligPonny
nej det är inte berny som skrivit det. det är jag. inte första gången jag blivit misstagen för att vara berny eller hennes bror för den delen. råkat stöta på hennes familj vid tillfällen pga att vi har gemensamma bekanta. inte så jättekonstigt faktiskt. och nu vet berny med säkerhet vem jag är om det skulle intressera henne pga att jag delat med mig av min mail adress i kommentaren. det gör inget. jag ber om ursäkt för de elaka saker jag ibland tyckt om henne och skäms över en del saker jag skrivit här. men ni behöver ju inte hitta på i onödan. ni letar ju bara fel.
Nej. Jag letar inte bara fel.
Om du har blivit misstagen för att vara Berny är det ju inte så konstigt att jag trodde det nu heller. Men visst, inte Berny som skrev utan du. En kvalificerad spekulation i alla fall var det, anser jag.
Jag skiter fullständigt i vad Berny åt till frukost eller om hon ska göra middag, men äter en burk krossade tomater i stället. Eller annat diverse ointressant vardagligt krejjs som många här sitter och analyserar i bitar. Hennes utseende struntar jag också helt i. Jag är här för att läsa när hennes böcker/sjukdomar/diagnoser/ avslöjas för de lögner och överdrifter som de faktiskt är och andra "större" händelser i hennes liv. Det är vad som intresserar
mig om henne.