Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-07, 21:57
  #985
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Någon som vet hur lång Berny är?
Ca 163-164 är hon, skrev hon i bilddgboken där någon frågade.
Citera
2010-12-07, 22:06
  #986
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av candyflesh
Nu blev jag ju inspirerad att gå in i hennes bilddagbok och kika, länge sen jag var där... hittade nåt "intressant" den 20 mars 2008 Där Berny lagt ut en bild på sjukhuset och skrivit att hon måste sluta knarka och stressa annars kommer hon att dö:


Det här var alltså snart tre år sen... har hon verkligen hjärtfel? För droger tar hon ju ABSOLUT nu i alla fall!

Kul att det med Bernys "krämpor" kommit på tal igen. Det var nämligen uppe lite i skvallra-bloggen. Berny har ju alltid haft mycket fysiska sjukdomar enligt egna utsagor. T.ex. kol, hjärtfel, dålig lever, nervskador i händerna, dittan, datta, svimningar och blackouts hit och dit. Det senaste man hörde innan hon slutade blogga var ju hepatiten. Vilket jag för övrigt hört att hon ska ha fått från Amalia. Inget jag kan bekräfta dock. I så fall måste de delat sprutor eftersom de inte går att överföra hepatit med lite lebbsex
Citera
2010-12-07, 22:33
  #987
Medlem
Jag är 159. Berny är längre än mig.
Citera
2010-12-07, 22:46
  #988
Medlem
candyfleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2cool4school
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....bakom-dodsfall

Berny? Åldern stämmer ju och konstigare saker har ju hänt. Bara en tanke i och med diskussionen ovan ang. hennes hälsotillstånd...

berny är inte 25 år... hon är väl född -83
Citera
2010-12-07, 22:47
  #989
Medlem
candyfleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Någon som vet hur lång Berny är?

hoho, det var en rolig fundering... varför undrar du det?
Citera
2010-12-07, 23:57
  #990
Medlem
oboyglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av formaldehyd
Kul att det med Bernys "krämpor" kommit på tal igen. Det var nämligen uppe lite i skvallra-bloggen. Berny har ju alltid haft mycket fysiska sjukdomar enligt egna utsagor. T.ex. kol, hjärtfel, dålig lever, nervskador i händerna,
Just det skulle inte förvåna mig med tanke på hur mycket hon skurit sig i armarna. Har själv nervskador i handen/handleden efter det. Men det andra? Njaa. KOL och dålig lever kanske, med tanke på hennes extrema leverne.
Citera
2010-12-08, 10:37
  #991
Medlem
candyfleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Just det skulle inte förvåna mig med tanke på hur mycket hon skurit sig i armarna. Har själv nervskador i handen/handleden efter det. Men det andra? Njaa. KOL och dålig lever kanske, med tanke på hennes extrema leverne.

KOL tror jag inte att hon har... en läkare har förmodligen varnat henne att hon kan vara i närheten av ett förstadie till KOL eller så bara nämnt sjukdomen KOL för henne och så omvandlas det i hennes huvud: OH FAN, JAG HAR VISST KOL!

Det var en rolig bild i bilddagboken där hon tagit kort på sin "sluta-röka-medicin" och skrivit om den men självklart placerat sina andra "coola" mediciner alldeles intill (xanor ex.) så att emokidsen skulle bli imponerade.
Citera
2010-12-08, 11:42
  #992
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av candyflesh
berny är inte 25 år... hon är väl född -83

Det står "25-årsåldern" inte "25 år gammal". Jag tror mycket väl det kan vara hon. Hepatiten är f ö bekräftad, men vem som gav den till vem av Amelia och Berny är okänd.

Kanske vi kan sätta FB:s Aktuella Brott-detektiver i arbete med detta?
Citera
2010-12-08, 11:44
  #993
Medlem
Ylangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cioranne
Det står "25-årsåldern" inte "25 år gammal". Jag tror mycket väl det kan vara hon. Hepatiten är f ö bekräftad, men vem som gav den till vem av Amelia och Berny är okänd.

Kanske vi kan sätta FB:s Aktuella Brott-detektiver i arbete med detta?

Fanns redan en tråd där om detta som blev borttagen för att det står att det inte är nån misstanke om brott.
Citera
2010-12-08, 11:49
  #994
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ylang
Fanns redan en tråd där om detta som blev borttagen för att det står att det inte är nån misstanke om brott.

Äsch, tänkte inte på det...

Men just att de avfärdat brott så snabbt tyder ju på att det kan vara hon. Kvinnor i 25-årsåldern faller, ta i trä, sällan oförklarligt ned döda utan antingen bakomliggande kriminella omständigheter eller sjukhusvistelse... såvida de inte är kända hemlösa narkomaner?
Citera
2010-12-08, 11:51
  #995
Medlem
Ylangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cioranne
Äsch, tänkte inte på det...

Men just att de avfärdat brott så snabbt tyder ju på att det kan vara hon. Kvinnor i 25-årsåldern faller, ta i trä, sällan oförklarligt ned döda utan antingen bakomliggande kriminella omständigheter eller sjukhusvistelse... såvida de inte är kända hemlösa narkomaner?

Borde ju gå att ta kontakt med lokaltidnignen i området o fråga om det är hon.
Citera
2010-12-08, 12:04
  #996
Medlem
psykakutens avatar
Vem skulle snubben i så fall vara? Lär ju inte vara Nicklas.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback