Citat:
Ursprungligen postat av
yoloits
Vd beror det på i så fall? Fick de inte igenom en husrannsakan där då, åklagarna? Ett stort fel anser jag. Där finns säkerligen att hitta. Ja kanske inte nu längre iofs.
Man kan ju inte som privatperson bara kliva in och rota runt. Hade varit intressant (synd)
Yoloits, du verkar vara en godhjärtad person som vill väl och har ett intresse av att veta sanningen. Tyvärr så finns det dem som har det som sport, är nära vänner till KJ, motsvarande som trasar sönder varje resonemang som kan leda fram till sanningen. Detta är ett återkommande fenomen i denna tråd. Det är inte helt ovanligt i denna tråd att varje gång någon resonerar i en specifik riktning som verkar leda någonstans så dyker det upp ett gäng som pratar sig till leda om exempelvis blod i bagage, Unos förträfflighet eller liknande. Så även om det skulle finnas detaljer som är intressanta att prata om, till och med sådana som ännu inte pratats om i tråden, så vete f-n om dessa någonsin kommer att yppas. Ta exempelvis snacket om mordvapen, i tråden nämns pipe dagger och vips så dyker den upp som ett alternativ hos T.O. Eller allt snack med Giveawayyourlove. Krävs ingen professorsexamen för att begripa saker. Samma sak gäller MB kramarna, eller ännu värre han som Bodengrabb nämnde vid namn. Sedan finns det ett seriöst gäng, däribland du, som vill något. Samtidigt är det en i några stycken lärorik tråd med snabbutbildning i delar av juridiken och vad som gäller vid brott och straff, osv. Men, i alla fall. Även om du framför saker som är intressanta och relevanta så sablas dessa ned, på ett eller annat sätt. Ge dock inte upp, då du tillför tråden fräscht tänkande och klokt sådant.
En kommentar till eventuell medhjälpare: Förutom WL så bör AB synas i sömmarna vilken jag håller som numero uno av olika skäl. Ibland får jag känslan av att de allihopa (som deltog i eftersöket med KJ) är i någon mån inblandade, mer eller mindre. Finns vissa indikationer på att det kan vara så.