Citat:
Ursprungligen postat av
koko-kanel
...eller KAN det vara så att svenska kvinnor är bättre på att anmäla, och svenska myndigheter är bättre på att ta deras anmälningar på allvar? nej, såklart inte. det är invandrarnas fel! och kanske till och med bögarnas?
Absolut, blandat med högre andel falskanmälningar och att begreppet våldtäkt är urvattnat.
Att överfallsvåldtäkter till större del utförs av invandrare är inte direkt någon hemlighet, även om överfallsvåldtäkter endast utgör en liten del av den totala våldtäktsanmälningsstatistiken.
Hur bögarna skulle vara inblandade i det hela förstår jag inte, du skulle gärna fått utveckla det men eftersom att du är en icke-tänkande papegoja så antar jag att du är övertygad om att jag är en böghatande, kvinnomördande dödsknarkarnazist därför att Aftonbladet säger att alla som är kritiska till feminism är elaka och dåliga. Inte sant?
I vilket fall är det svårt att göra några som helst bedömningar på det verkliga antalet våldtäkter när det endast handlar om anmälningar och inte faktiska våldtäkter.