Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-06-04, 21:03
Medlem
Rickard-SvPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Ligger det någon sanning i detta?

Vänta nu lite. Står det att Brinkman INTE donerar pengar till oss nu? Det var ju en helomvändning...

Att Söderman är en bra talare kan jag hålla med om men att han skulle kunna få någon att donera 100 000 till oss efter en föreläsning tror jag inte riktigt på.

Jag läser sällan eller aldrig på varken aftonbladet eller nationell.nu, mest för att slippa kommentarer som den du tar upp. Låt snillena spekulera vidare där så kan vi andra ha trevligt på Nordisk Vision till helgen och koncentrera oss på den kommande valrörelsen.
Citera
2014-06-04, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rickard-SvP
Vänta nu lite. Står det att Brinkman INTE donerar pengar till oss nu? Det var ju en helomvändning...
Ja, det känns som att partiets mer konspiratoriska belackare har gått ner sig något och inte riktigt vet vilken fot de ska stå på. Lobbyisten och företagaren Patrik Brinkmann känns ju som en betydligt mer "skrämmande" och "mäktig" hemlig finansiär än en 95-årig gubbe som kan dö vilken sekund som helst.

När den här gubben dör om ett år eller så så kommer ju naturligtvis någon ny hemlig, mystisk finansiär med dold agenda att hoppa fram som gubben i lådan. Det är ju liksom ganska förutsägbart. Några bevis kommer naturligtvis inte presenteras den gången heller och precis som nu som kommer källan vara ett anonymt smeknamn i ett kommentarsfält.
Citera
2014-06-05, 00:27
Medlem
Har 2 frågor som säkert går att hitta någon annanstans men jag ställer dom här istället.

1. Hur ska ni kunna skicka ut alla som inte är födda i europa? Det är ju en helt orimlig grej att genomföra, men men.

2. Om jag skulle gå med i SvP, blir jag då också ett offer på samma gång?
Citera
2014-06-05, 00:33
Medlem
QMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
Har 2 frågor som säkert går att hitta någon annanstans men jag ställer dom här istället.

1. Hur ska ni kunna skicka ut alla som inte är födda i europa? Det är ju en helt orimlig grej att genomföra, men men.

2. Om jag skulle gå med i SvP, blir jag då också ett offer på samma gång?

1. Orimligt hur? Det kommer ju inte ske på en kväll. Sen att precis alla kommer skickas hem känns väl inte helt troligt, men man bör ha det som utgångspunkt.

2. Varför skulle du bli ett offer?
Citera
2014-06-05, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QM
1. Orimligt hur? Det kommer ju inte ske på en kväll. Sen att precis alla kommer skickas hem känns väl inte helt troligt, men man bör ha det som utgångspunkt.

2. Varför skulle du bli ett offer?

Svar på nmr 2, kämpar man inte inom SvP för att vara så mycket offer som möjligt? Får den uppfattningen.
Citera
2014-06-05, 01:03
Medlem
QMs avatar
Citat:
Svar på nmr 2, kämpar man inte inom SvP för att vara så mycket offer som möjligt? Får den uppfattningen.
Kämpar och kämpar, det är en taktik som fungerar. Bara att kolla hur mycket mer "normaliserad" nationalism blir när folk får se onda vänsterextremister attackera en söt ung nationalistisk tjej. Det är i slutändan resultatet som räknas.

Sedan får det inte gå till absurda nivåer likt de extremaste förintelsejudarna("överlevare"), har man otur så slår de tillbaka på en själv i slutändan. Lipande judar förlorar mer och mer förtroende varje dag, även om de fortfarande är väldigt mäktiga.
Senast redigerad av QM 2014-06-05 kl. 01:09.
Citera
2014-06-05, 01:08
Bannlyst
Citat:
När våra fiender beter sig som bestialiska och sinnessjuka djävlar (vilket de har en tendens att väldigt ofta göra) så ska det självfallet utnyttjas. När politiker, massmedia och andra vill diskriminera oss, ta ifrån oss våra grundlagsskyddade rättigheter och rikta olika legala eller illegala åtgärder mot oss så är det naturligtvis så att vi ska uppmärksamma det.

Egentligen borde precis allt som systemet och dess lakejer hittar på mot den nationalistiska oppositionen lyftas fram och blottläggas, men det finns det väl inte riktigt resurser för antar jag.
Senast redigerad av Kakafonisk 2014-06-05 kl. 01:13.
Citera
2014-06-05, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakafonisk
När våra fiender beter sig som bestialiska och sinnessjuka djävlar (vilket de har en tendens att väldigt ofta göra) så ska det självfallet utnyttjas. När politiker, massmedia och andra vill diskriminera oss, ta ifrån oss våra grundlagsskyddade rättigheter och rikta olika legala eller illegala åtgärder mot oss så är det naturligtvis så att vi ska uppmärksamma det.

Egentligen borde precis allt som systemet och dess lakejer hittar på mot den nationalistiska oppositionen lyftas fram och blottläggas, men det finns det väl inte riktigt resurser för antar jag.

Okej, betyder detta att jag blir ett offer automatiskt om jag skulle "gå med" i SvP?
Citera
2014-06-05, 01:30
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Okej, betyder detta att jag blir ett offer automatiskt om jag skulle "gå med" i SvP?
Vilket är bäst?

1. Att vara ett offer men inte inse det.
2. Att vara ett offer och inse det.
Citera
2014-06-05, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Vilket är bäst?

1. Att vara ett offer men inte inse det.
2. Att vara ett offer och inse det.

Är man ett offer men inte inser det är man ju onekligen korkad.
Är man ett offer och inser det men inte gör något vettigt åt det, så är man också korkad.

Inget av dom är bättre än det andra.

Vad ville du få ut av den frågeställningen?
Citera
2014-06-05, 01:50
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Är man ett offer men inte inser det är man ju onekligen korkad.
Är man ett offer och inser det men inte gör något vettigt åt det, så är man också korkad.

Inget av dom är bättre än det andra.

Vad ville du få ut av den frågeställningen?
Alla svenskar är offer för den destruktiva maktordningen som vill svenskar illa. Genom att gå med i SvP så visar du att du inser detta, och du visar också att du vill göra någonting åt detta. Man blir alltså inget offer när man går med i SvP då man redan var ett offer.
Citera
2014-06-05, 02:17
Bannlyst
Citat:
Nej, det tror jag inte. Jag går inte direkt runt och ser mig själv som ett offer. Däremot inser jag ju att vi nationalister och hela det svenska folket behandlas otroligt dåligt och orätt på alla tänkbara sätt och vis av makten. Det viktiga är ju att försöka belysa det och på sikt också förändra det och bekämpa våra fiender.

Vi är offer för den sinnessjuka folkmordsagenda och de illasinnade judar som försöker förgöra oss. Så är det ju, men det innebär inte att vi är hjälplösa eller att vi ska lägga oss ner och dö - tvärtom.
Senast redigerad av Kakafonisk 2014-06-05 kl. 02:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in