Citat:
Ursprungligen postat av
Neolitikum
Ligger det någon sanning i detta?
Den stora frågan är väl: Vill du att de ska ligga någon sanning i detta? Av din inläggshistorik att döma så verkar det så.
Att en 95-årig gubbe styr Svenskarnas parti bakom kulisserna och i hemlighet bestämmer vad som ska tillåtas och inte? Nej, det har jag svårt att tänka mig om jag ska vara ärlig. Även om jag kan förstå att föreställningen säkert lockar en del.
Citat:
Nu har Aldin även varit med på Södermans föredrag och börjat donera pengar till SvP, bland annat under pseudonymen ”Anti-nazist” (nej, Brinkmann har faktiskt aldrig donerat en krona).
För min del får Aldin och andra gamla gubbar gärna donera allt de äger och har till Svenskarnas parti, helt oavsett hur tokiga de är. Det vore ytterst trevligt faktiskt. Om det nu skulle stämma (för några belägg eller bevis är ju kommentatorn inte intresserad av att presentera) så är ju det helt fantastiskt. Faktum är att alla förmögna åldringar helt oavsett politisk inriktning bör donera sina pengar till Svenskarnas parti om de har möjlighet till det. Eftersom pengarna då går till någonting vettigt istället för att kastas ner i ett svart hål och bekosta folkmordet på Svenskarna och liknande dravel.