2014-02-24, 09:58
Medlem
Jackthestr1ppers avatar
Tjena!

Nu va man här igen då. Undra hur de blev såhär? Va inget roligt att ligga hemma trött som helvete när man fortfarande ville träna, fick riktigt bra resultat på min förra kur (enligt mig) men inte hälften av de jag ville uppnå. Ska jaga den perfekta fysiken i mina ögon och förhoppningsvis må väldigt bra på kuppen.

Jag kommer att köra på 250 mg e5d ett bra tag, iallafall i några månader för att sedan kanske höja till 500 mg och slänga in deca. Ungefär så långt har jag tänkt ännu, men de är inte säkert har ingen aning om vad jag kommer träffa på för hinder.

Kosten: Den kommer att variera, jag kommer äta mycket nu i början och försöka växa så mycket som möjligt, börjar jag lägga på mig för mycket fett och kroppen inte ser bra ut kommer jag att skära ner på kalorierna. Kommer inte räkna kalorierna eller så utan kommer gå efter vad spegeln säger mig. Kanske kommer att mäta mitt bf någon gång också. Förra gången mätte jag ju de men då va de ingen som trodde på mig (hade 11.0%) så verkar ganska meningslöst.

Läkarundersökningar:

Levervärden ASAT ALAT ALP GT
Njurvärden Kreatinin
Elektrolyter Natrium Kalium Calcium
Urinsyra Urat
Blodfetter Kolesterol Triglycerider LDL HDL
Prostatavärde PSA
Blodbild Hb LPK TPK Sänka
Blodsocker S-Glucos

Detta ska jag kolla 2 gånger om året vid lämpliga lägen.

PCT: Jag kommer behöva en "power pct" för att återhämta mig efter ett längre bruk. De jag har liggandes hemma är 5000 IU HCG och Nolva. Vad menar kan man skaffa sig för att göra avgången så lindrig som möjligt?

Så de va allt, hoppas jag får lite erfarnare brukare in på tråden som kan berätta hur dum i huvudet jag är

Denna rapporten kommer alltså röra sig om hur de är att ligga på året runt. Om de är värt de sen i slutänden eller inte, kommer alltså fortsätta uppdatera denna rapporten när jag går på PCT. Jag kommer skriva om hur jag mår och hur tränings passen går.

Idag blir de bröst och biceps, första sticket satte jag i lördags 2014/02/22.

Länk till första kuren: (FB) Testosterone Enanthate 250mg e5d första kur.

Gå till sista sidan för komplettering.

Så önska mig lycka till och nu är tåget i full rulle!

MVH Jackthestr1pper
Senast redigerad av Jackthestr1pper 2014-02-24 kl. 10:03.
Citera
2014-02-24, 10:18
Medlem
Kul! Detta ska följas, kan vi hoppas på att få se lite formbilder senare?
Citera
2014-02-24, 11:59
Medlem
what? ska du ligga på året runt nu?:O

jag hatar inte, var de inte en tvärvändning? eller va ha jag missat

de är bara kriga.
Citera
2014-02-24, 12:42
Medlem
Jackthestr1ppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbbb
what? ska du ligga på året runt nu?:O

jag hatar inte, var de inte en tvärvändning? eller va ha jag missat

de är bara kriga.
Haha kan man säga, va jävligt taggad på att hoppa på tåget igen. Minns hur bra träningen va ON och de vill jag allt utnyttja ett tag till på mina unga år. Bara hoppas de går lindrigt och att jag inte skadar någonting permanent.
De jag oroar mig för mest, dock tänker jag inte ligga på särskilt höga doser börjar på 250 mg låter kroppen vänja in sig i de läget först.
Citera
2014-02-24, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackthestr1pper
Haha kan man säga, va jävligt taggad på att hoppa på tåget igen. Minns hur bra träningen va ON och de vill jag allt utnyttja ett tag till på mina unga år. Bara hoppas de går lindrigt och att jag inte skadar någonting permanent.
De jag oroar mig för mest, dock tänker jag inte ligga på särskilt höga doser börjar på 250 mg låter kroppen vänja in sig i de läget först.

alright alright kör hårt uppdatera me bilder å skit i om folk klagar
Citera
2014-02-24, 13:33
Medlem
Personligen så tror jag att du kommer ångra dig tillslut.

Detta ska dock bli intressant, för du verkade vara ärlig i din förra rapport. Jag hoppas att du är ärlig och delar med dig om eventuella motgångar även under denna kur.

Lycka till!
Citera
2014-02-24, 13:45
Medlem
Jackthestr1ppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erej13
Personligen så tror jag att du kommer ångra dig tillslut.

Detta ska dock bli intressant, för du verkade vara ärlig i din förra rapport. Jag hoppas att du är ärlig och delar med dig om eventuella motgångar även under denna kur.

Lycka till!
Jag hoppas verkligen inte de blir så. Detta är ju en chansning och jag hoppas jag inte får några värre biverkningar. Vissa klarar ju sig andra har mindre tur, kommer ju gå till doktorn och kolla men de är inte de jag oroar mig för mest utan att hypofysen aldrig kommer att komma tillbaka till sitt rätta jag. Dock påstår ju vissa att den inte gör de efter en kur redan, så då är jag fucked ändå

Aja den dagen den sorgen, ska nog gå bra de här. Självfallet kommer jag att vara 100% ärlig även fast jag kanske framstår som en kärring men de visar bara att jag är mänsklig och har känslor.

Dagens pass.

Man behöver komma in i rutinerna känns de som. Blir ni illamående någon gång när ni tränar? Ville spy va väldigt nära på att göra de också. Jag äter nästa precis innan jag går till gymmet, är de bra eller dåligt? Alla tips välkomnas och tas emot med största tacksamhet förutom dum förklaringar dom kommer bara få ligga kvar och ruttna

Fred!
Citera
2014-02-24, 13:56
Medlem
Citat:
Jag hoppas verkligen inte de blir så. Detta är ju en chansning och jag hoppas jag inte får några värre biverkningar. Vissa klarar ju sig andra har mindre tur, kommer ju gå till doktorn och kolla men de är inte de jag oroar mig för mest utan att hypofysen aldrig kommer att komma tillbaka till sitt rätta jag. Dock påstår ju vissa att den inte gör de efter en kur redan, så då är jag fucked ändå

Aja den dagen den sorgen, ska nog gå bra de här. Självfallet kommer jag att vara 100% ärlig även fast jag kanske framstår som en kärring men de visar bara att jag är mänsklig och har känslor.

rätt tänk, tänker oxå så, jag har inget att dölja att jag inte kan allt är ingen nyhet.
fick kritik för min kost, är inget att grina över, jag försvarar den inte, jag suger åt mig alla tips och ska fixa en seriöst upplagt diet av en kille nu så de är bara kämpa på även fast man får hat..

viljan finns där men inte kunskapen, inte än.

Citat:
Dagens pass.

Man behöver komma in i rutinerna känns de som. Blir ni illamående någon gång när ni tränar? Ville spy va väldigt nära på att göra de också. Jag äter nästa precis innan jag går till gymmet, är de bra eller dåligt? Alla tips välkomnas och tas emot med största tacksamhet förutom dum förklaringar dom kommer bara få ligga kvar och ruttna

Fred!
Citera
2014-02-24, 13:57
Medlem
Jag väntar minst en timme innan jag tränar efter att jag har käkat. Blir för "full" annars, testa det nästa gång och se om du mår bättre.
Citera
2014-02-24, 14:12
Medlem
Citat:

Dagens pass.

Fred!

Det hände mig igår med. Jag mådde illa genom hela passet. Kan ha berott på att jag gick och tränade precis innan jag ätit en stor frukost eller så tog jag ut mig alldeles för mycket i marklyften. Testa träna några timmar efter du ätit och se om det hjälper. Jag mådde även illa 1 timme efteråt. Det var det jobbigaste passet i mitt liv, trodde jag skulle spy vilken sekund som helst.
Citera
2014-02-24, 14:30
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Så de va allt, hoppas jag får lite erfarnare brukare in på tråden som kan berätta hur dum i huvudet jag är

Haha, ja, upplägget har en tendens att få in lite sånt här. Men men, hoppas det förblir på en civiliserad nivå.

Fråga 1: Tar ska du använda ditt hCG? Det är inte jättelångt bäst före datum på detta preparat.

Fråga 2: Är den ens värt att tänka på dubbel dos (500 mg e5d) när du fick gyno på 250 mg?

Fråga 3: När du ska kolla dina värden?
Citera
2014-02-24, 14:31
Medlem
Jackthestr1ppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erej13
Jag väntar minst en timme innan jag tränar efter att jag har käkat. Blir för "full" annars, testa det nästa gång och se om du mår bättre.
Precis så jag känner också.
Citat:
Ursprungligen postat av NONAMEATM
Det hände mig igår med. Jag mådde illa genom hela passet. Kan ha berott på att jag gick och tränade precis innan jag ätit en stor frukost eller så tog jag ut mig alldeles för mycket i marklyften. Testa träna några timmar efter du ätit och se om det hjälper. Jag mådde även illa 1 timme efteråt. Det var det jobbigaste passet i mitt liv, trodde jag skulle spy vilken sekund som helst.
De har hänt mig ganska ofta nu de senaste, riktigt illa, kanske även som du säger att man tar ut sig ordentligt också på kort tid. Om jag tränar själv vilar jag knappt någonting utan kör tills de säger stop. Har läst någonstans att man ska vänta mellan 2-3 timmar efter man ätit för att kroppen ska hinna smälta allt och få upp all energi. Kan mycket möjligt stämma, efter gymmet hade jag fan mer energi än innan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in