Tjena!
Nu va man här igen då. Undra hur de blev såhär? Va inget roligt att ligga hemma trött som helvete när man fortfarande ville träna, fick riktigt bra resultat på min förra kur (enligt mig) men inte hälften av de jag ville uppnå. Ska jaga den perfekta fysiken i mina ögon och förhoppningsvis må väldigt bra på kuppen.
Jag kommer att köra på 250 mg e5d ett bra tag, iallafall i några månader för att sedan kanske höja till 500 mg och slänga in deca. Ungefär så långt har jag tänkt ännu, men de är inte säkert har ingen aning om vad jag kommer träffa på för hinder.
Kosten: Den kommer att variera, jag kommer äta mycket nu i början och försöka växa så mycket som möjligt, börjar jag lägga på mig för mycket fett och kroppen inte ser bra ut kommer jag att skära ner på kalorierna. Kommer inte räkna kalorierna eller så utan kommer gå efter vad spegeln säger mig. Kanske kommer att mäta mitt bf någon gång också. Förra gången mätte jag ju de men då va de ingen som trodde på mig (hade 11.0%) så verkar ganska meningslöst.
Läkarundersökningar:
Levervärden ASAT ALAT ALP GT
Njurvärden Kreatinin
Elektrolyter Natrium Kalium Calcium
Urinsyra Urat
Blodfetter Kolesterol Triglycerider LDL HDL
Prostatavärde PSA
Blodbild Hb LPK TPK Sänka
Blodsocker S-Glucos
Detta ska jag kolla 2 gånger om året vid lämpliga lägen.
PCT: Jag kommer behöva en "power pct" för att återhämta mig efter ett längre bruk. De jag har liggandes hemma är 5000 IU HCG och Nolva. Vad menar kan man skaffa sig för att göra avgången så lindrig som möjligt?
Så de va allt, hoppas jag får lite erfarnare brukare in på tråden som kan berätta hur dum i huvudet jag är
Denna rapporten kommer alltså röra sig om hur de är att ligga på året runt. Om de är värt de sen i slutänden eller inte, kommer alltså fortsätta uppdatera denna rapporten när jag går på PCT. Jag kommer skriva om hur jag mår och hur tränings passen går.
Idag blir de bröst och biceps, första sticket satte jag i lördags 2014/02/22.
Länk till första kuren: (FB) Testosterone Enanthate 250mg e5d första kur.
Gå till sista sidan för komplettering.
Så önska mig lycka till och nu är tåget i full rulle!
MVH Jackthestr1pper