2014-06-02, 16:02
Bannlyst
Gynokänningar i 2 månader, HJÄLP

En kompis fick gynokänningar för 2 månader sedan. Han hade inte kört någon PCT men börja direkt med nolvadex när det kom. Han körde 20mg/dag sedan ökade han till 40mg och sedan 60mg. Nu är han nere på 20mg igen och kört nolvadex i 2 månader. Gynon syns inte men trycker man får han fortfarande ont och man kan känna något hårt där bakom.

1.Kommer detta försvinna?
2.Är det någon ide att forstätta med nolvadex?
Citera
2014-06-02, 17:57
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anabolakillen95
Gynokänningar i 2 månader, HJÄLP

En kompis fick gynokänningar för 2 månader sedan. Han hade inte kört någon PCT men börja direkt med nolvadex när det kom. Han körde 20mg/dag sedan ökade han till 40mg och sedan 60mg. Nu är han nere på 20mg igen och kört nolvadex i 2 månader. Gynon syns inte men trycker man får han fortfarande ont och man kan känna något hårt där bakom.

1.Kommer detta försvinna?
2.Är det någon ide att forstätta med nolvadex?

Skaffa en nolva som funkar och pilla inte för mycket på tuttarna
Citera
2014-06-02, 20:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod

+ be din polare läsa på lite mer. Så många nötter man blir gråtfärdig.
Citera
2014-06-02, 20:42
Bannlyst
Citat:

Nolva som funkar? Kört med den från AB. Hur fan vet man om den funkar??
Citera
2014-06-02, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anabolakillen95
Nolva som funkar? Kört med den från AB. Hur fan vet man om den funkar??

Känningarna försvinner?...
Citera
2014-06-02, 21:43
Medlem
svennerubinsfans avatar
varför gör vissa injektioner så satans ont dagen/dagarna efter? Injicerat nära en nerv eller vad kan det vara?
Citera
2014-06-02, 22:15
Medlem
max-gains avatar
Hej grabbar, jag ska åka iväg i en vecka nu med sällskap, kan jag ladda en spruta med testo e innan jag åker, byta nål så allt är färdigt och bara ha ett stick färdigt tills det är dags? (två dagar) hitta ett sterilt ostört ställe och sätta den? Eller blir det förstört? Risk för infektion mm? Jätte tacksam för svar vill gärna inte sitta på toan i en stuga eller nått o mecka med det där

Obs, förvaring blir i ett separat fack i min gym väska med "zippobag" isåfall
Senast redigerad av max-gain 2014-06-02 kl. 22:18.
Citera
2014-06-02, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max-gain
Hej grabbar, jag ska åka iväg i en vecka nu med sällskap, kan jag ladda en spruta med testo e innan jag åker, byta nål så allt är färdigt och bara ha ett stick färdigt tills det är dags? (två dagar) hitta ett sterilt ostört ställe och sätta den? Eller blir det förstört? Risk för infektion mm? Jätte tacksam för svar vill gärna inte sitta på toan i en stuga eller nått o mecka med det där

Om du ändå kan ta med dig en klar spruta+nål så kan du väll lika gärna ta med dig en amp/vial?

Borde inte vara någon fara men varför krångla till det eftersom att du ändå ska "resa" inrikes och kan ta med dig allt?
Citera
2014-06-02, 23:22
Medlem
max-gains avatar
Okej, kändes bara mindre optimalt att ta med mig hela mitt kit
Citera
2014-06-02, 23:24
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max-gain

Det funkar bra. inga problem. känner flera som ladda 3-4 sprutor när de sätter ed. aldrig hänt nåt konstigt med de.

mvh
Citera
2014-06-02, 23:56
Medlem
Citat:
Är du rädd för håret har du valt fel bransch kompis. Finns betydligt värre saker att oroa sig över.
Klart man ska oroa sig för andra saker. Men det mesta går att få bort om man sköter sig rätt. Det går inte att göra nått åt hår. Så tänkte om någon kunde tipsa om nått. Annars får jag väl fortsätta på ansvar. Finns det annat att ta till deca för välmående än testo? Skulle vilja ha hår kvar så länge det går.
Citera
2014-06-03, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zalin123
Känningarna försvinner?...

Men varför skulle en annan nolva fungera men inte denna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in