• 1
  • 2
2014-06-04, 09:57
Medlem
Crumbzzzs avatar
Deprimerad över livet i allmänhet så det här kanske är symptom kanske orsak.

Hur som helst om man har en liten kuk vad är det rent krasst som gäller?

Känner mig inte direkt värdig en "nice tjej", nu är ju självklart inte min patetiska lilla kuk roten( ) till det hela. Men den är en väl bidragande orsak.

Är det bara att acceptera ett liv i celibat, kanske flytta till Asien?

Finns det kanske rentav medicinisk hjälp att tillgå?
Citera
2014-06-04, 09:59
Medlem
Talamuss avatar
Det är inte kuken som är anledningen varför du inte får "en nice tjej", det är för att du inte känner dig värdig tjejen.

Sen använder du storleken som en bortförklaring för att du antagligen inte orkar/vågar ta itu med dina andra problem.
Citera
2014-06-04, 09:59
Bannlyst
Om den är mindre än 3 cm borde du varar deprimerad. Annars gå och röva lite tjejer
Några andra frågor
Citera
2014-06-04, 10:00
Medlem
Crumbzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talamus
Det är inte kuken som är anledningen varför du inte får "en nice tjej", det är för att du inte känner dig värdig tjejen.

Sen använder du storleken som en bortförklaring för att du antagligen inte orkar/vågar ta itu med dina andra problem.

Beror på hur du menar, kan fixa brudar men känner mera ångest än glädje över själva sexet. Ifall jag inte är knökfull förstås.
Citera
2014-06-04, 10:01
Medlem
Crumbzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cutja007
Om den är mindre än 3 cm borde du varar deprimerad. Annars gå och röva lite tjejer
Några andra frågor

Ingen lust, länge sedan jag vaknade med morgonstånd om man säger så.
Citera
2014-06-04, 10:01
Medlem
dwgs avatar
Om du tänker så så får du leva celibat.
Känner några med små kukar som har väldigt vackra fruar, men dom tänker ej som dig.
Citera
2014-06-04, 10:04
Medlem
Crumbzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Om du tänker så så får du leva celibat.
Känner några med små kukar som har väldigt vackra fruar, men dom tänker ej som dig.

Well inte tänkt så förr. Haft ett långvarigt förhållande med en, enligt mig ligger ju i betraktarens ögon, väldigt snygg tjej(hennes bäst före datum har väl passerat nu, men det är en annan sak. Off topic ^^).

Kommit på senare tid, tror det har att göra med att jag pratade med en tjej en hel del för något halvår sedan, var väl något på g. Vid något tillfälle dök kukstorlek-snack upp ifrån hennes sida. Sen dess tappa jag all lust att prata med henne, samtidigt som jag tappade allt självförtroende.

Ville nog faktiskt ha någonting med just henne, blir inte kär så lätt(hänt 2, kanske 3 då, gånger i livet). Så kan ju ta 10 år igen innan någon jag blir verkligt intresserad av dyker upp.
Citera
2014-06-04, 10:12
Medlem
Du ger henne kuk, inte tvärt om. Hon skall snarare vara glad att få ta del av din åderpåle.

Ps : Fista bruden om hon klagar på litet, så får hon se hur kul det är.
Citera
2014-06-04, 10:14
Medlem
Jag Vet att det är svårt att tro på, men det finns gott om bra tjejer som inte kräver jättekukar - personligen är jag inte en av dem, för även om jag gillar allt från liten till stor, så är jag är både tjock och ful och min åsikt räknas alltså inte, eftersom jag utgår från att du menar snygga tjejer.

Så länge vi inte pratar mikropenis så finns det bra tjejer som det duger fint åt - och pratar vi mikropenis så finns det faktiskt killar som har det som Ändå har både snygga och bra och "nice" tjejer - utan att ens vara miljonärer.

Det här med att hitta fel hos sejsjälv är negativt; utgå från att du är bra, och förtjänar något bra, så kommer det - till slut - något bra. Ja, vissa tjejer kommer kanske klaga eller vara ointresserade, precis som vissa killar vägrar vara med tjejer med korta ben eller hängiga bröst eller vad det nu må vara - men då är de ju kanske inte så jävla "nice" heller.
Citera
2014-06-04, 10:16
Medlem
Knulla henne i rumpan så ska du få se på att hon inte klagar den är liten...
Citera
2014-06-04, 10:20
Bannlyst
Hur liten har du till att börja med?
Citera
2014-06-04, 10:31
Bannlyst
När det kommer till herr penis och fru vagina finns det inga självklarheter då könen skiljer sig så brutalt, små kukar och stora fittor är ju inte så lämpliga tillsammans och stora kukar och små fittor är ju lika olämpligt det.
Är ju upp till tjejen om hon är nöjd eller inte så finns ingen anledning för dig att gå runt och skapa ditt eget helvete såhär genom att sänka dig själv mer än någon tjej någonsin har gjort.

Fokusera inte så mycket på kuken! Har varit elak nog att ta hem tjejer någon gång när tjackballen varit total och då blir det några cm som dinglar runt och sen är det inte mer men man kan ha jävligt roligt i sängen iaf.

Det är mycket som skall klicka när det kommer till sexlivet så om det inte funkar för att mannen kommer för fort, hon inte suger kuk, han har för liten penis eller hon är extremt okåt spelar mindre roll kan jag tycka.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in