2014-06-03, 14:14
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Lika vetenskaplig som precis alla andra studier som har med sex att göra.

Definiera 'sex'. Det är klart att det finns särkrare metoder vid studier av sexuell natur.
Citera
2014-06-03, 14:16
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Undrar om det inte är Johnny Bode som ligger bakom sen svenska bilden av att negrer har jättekukar.
Citera
2014-06-03, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Definiera 'sex'. Det är klart att det finns särkrare metoder vid studier av sexuell natur.

sex = vad folk gör under sexakter, om de är otrogna, osv osv. Enda gångerna man går in med läkare som har instrument är ju om det handlar om anomaliteter så som sjukdomar, missbildningar eller liknande.
Citera
2014-06-03, 14:22
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
sex = vad folk gör under sexakter, om de är otrogna, osv osv. Enda gångerna man går in med läkare som har instrument är ju om det handlar om anomaliteter så som sjukdomar, missbildningar eller liknande.

Ja, det kan nog vara svårt. Fast nu handlar tråden om kukstorlekar.
Citera
2014-06-03, 16:47
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Undrar om det inte är Johnny Bode som ligger bakom sen svenska bilden av att negrer har jättekukar.

En helt lysande video som du länkar till där. Synd att du inte marknadsför länken ordentligt, för videon innehåller den odödliga hitlåten "Negerjo". Man måste ha provknullat negrerna för att veta vad man talar om, och jag vet vad negern har i byxan...
Citera
2014-06-03, 17:32
Medlem
Citat:
Ja, det kan nog vara svårt. Fast nu handlar tråden om kukstorlekar.

Ja, och? Man gör samma sak där som med allt annat som har med sådant att göra. Sen litar jag mer på den än andra undersökningar, hade folk ljugit hade nog medel vart 20+ i hela världen.
Senast redigerad av Kratatch 2014-06-03 kl. 17:35.
Citera
2014-06-03, 17:39
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ja, och? Man gör samma sak där som med allt annat som har med sådant att göra. Sen litar jag mer på den än andra undersökningar, hade folk ljugit hade nog medel vart 20+ i hela världen.

Du litar på den undersökningen om kukars längd? Ok, vi säger så.
Citera
2014-06-03, 18:01
Medlem
Citat:
Du litar på den undersökningen om kukars längd? Ok, vi säger så.

Har du något som motbevisar den?
Citera
2014-06-03, 18:40
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Har du något som motbevisar den?

Inget mer än sunt förnuft. Det går inte att lita på en undersökning där vissa män fått ange sin egen kuklängd. Andra har fått sina kuklängder uppmätta. Ytterligare andras penisar har mätts slaka men 'utsträckta'. Allt i samma test. I vissa länder som ingår i statistiken har bara ett par tiotal män deltagit, i andra länder flera tusen män.

Sen kan man fråga sig om exv de holländska penisarna satt på etniska holländare eller om även invandrares organ mättes.

Du ser inga möjliga felkällor i detta?

Det är ju inte så att detta test får gälla som facit tills annat bevisas.
Senast redigerad av Clay Allison 2014-06-03 kl. 18:50.
Citera
2014-06-03, 18:50
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Frågan är ju om du vart lika nitisk om resultatet visade att svarta hade 20cm+ så som många tror. Jag tvivlar på det.

Att mäta någons längd är lite annorlunda mot att mäta någons kuk. Undersökningar som görs om otrohet, sexvanor osv tror du att de har forskare med sig som kollar upp allt de gör?

Alla undersökningar som avser människors vanor och livsstil är ju behäftade med den statistiska svaghet som det innebär när dom som undersökes själva ger svaren.

Det måste du väl ändå förstå? Däremot räknar man rent statistiskt med att tillräckligt många är så pass ärliga så att man, förutsatt att undersökningsmaterialet är tillräckligt stort, kan få fram siffror som kan vara jämförbara med t ex vanor i andra länder.

När det gäller rent fysiska undersökningar av typen vikt och längd så finns det bara en en säker undersökningsmetod...att en utomstående person gör mätningen. Det är oftast så det går till när det gäller t ex längduppgifter där man använder sig av uppgifter vid inryckning av personer till militär grundträning. Detta material använder man sig av rent generellt även i utlandet vilket gör statistiken tillförlitlig.

Du tror alltså att materialet man får när 18 negrer i Angola själva mäter sina könsorgan, och där man inte använder samma mätmetod, är tillförlitligt och representativt för Angola?? Det är detta som är "self reported" och den typen av uppgifter används inte i seriös statistik öht.

Jag är uppriktigt sagt förvånad över hur lågt utbildningsnivån har fallit i Sverige.
Citera
2014-06-03, 20:27
Medlem
rakmackan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
För ett år sedan tyckte jag inte så bra om negerkillar, men då fick jag lära mig av någon moderator att jag var rasist - så han stängde av mig i en vecka. Idag har jag provknullat ett antal negrer ute i krogsvängen och dom HAR stora kukar. Deras bamsedasar fyller upp fittan bättre än vad någon annan ras någonsin gjort. Minsta snopparna har kineserna och jappsarna.

Jaha, och detta va riktat till mig alltså?
Citera
2014-06-05, 19:47
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rakmackan99
Jaha, och detta va riktat till mig alltså?

Japp. Du efterfrågade empiriska evidens, dvs källor som provat en stående negerpenis i fullt stånd någon gång - och nu har jag bekräftat det.

Hur så, börjar det suga i ringmuskeln på dig ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in