okej. tackar för svar. anledningen till att jag fråga var väl egentligen att jag ville höra "dem är inne inom en timme", men jag får helt enkelt vänta och se. det är en bosparfond för övrigt.
På exempelvis Nordea säljs fonder oftast till slutkursen för dagen, och finns tillgängliga morgonen efter. Man kan ofta välja att göra ett förskottsuttag istället, då får man lite sämre betalt men pengarna i handen direkt.
Har väntat 2 dagar på mina pengar nu från en fond från swedbank... Hur lång tid ska det ta?? behöver pengarna imorgon lixom
Beror på fonden. Nu är jag inte bekant med Swedbank, men om du kikar på denna fonden hos Avanza https://www.avanza.se/fonder/om-fond...gie-indienfond (tog bara en randomfond) så ser du till höger stopptid, när köp/sälj genomförs och när pengarna syns på kontot. Jag utgår ifrån att fonder hos Swedbank har liknande uppgifter.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!