Citat:
Ursprungligen postat av
eradnup
Artikeln är till 99 % hittepå, och Golnaz Hashemzadeh bör dra till med en större stad nästa gång hon ska skarva.
Jag förstår inte att dessa "anti-rasister" är så dåliga på att fabulera (hitta på)!!! De borde anlita någon spökskrivare, som har lite mer sans och förnuft.
I andra trådar läser vi hur nysvenskar HELT ÖPPET kallas för "svartingar", i offentliga sammanhang och med massor av vittnen (som sedan inte går att få tag i). En muslimsk konvertit-tjej blir misshandlad och får huvan bortryckt - inte bara en, utan TVÅ gånger, på helt olika ställen i Stor-Stockholm. Mimi Märak (samisk "poet") blir misshandlad i joggingspåret av 6-7 stycken nazister - de hade gröna bomber-jackor, "Dr Martens"-kängor, hakkors och var snaggade

. Senast jag såg något liknande var i början på 90-talet...
Ärligt talat, vem går på sådant här trams?
Jag är dödsknarkarrasistnazist (

), men jag vet vad som gäller. Om jag arbetade i en butik, och ville bli av med en jobbig zigenare eller liknande pack, så skulle jag ju för fan inte börja skrika "UT MED DIG ZIGENARJÄVUL". Jag hade löst det på ett annat, och smidigare sätt. T.o.m. idioter vet ju att vissa ord är förbjudna numera, och därför är det inte troligt att en expedit på KappAhl i Skellefteå uttrycker sig så här (
(FB) "Mörkhyad vägrades hjälp i Kappahls butik"
Citat:
"Du förstår ni svarta kan man ju inte lita på. Ni säger en sak och det blir en annan sak".
Att en brandman från Boden (eller, vilken annan människa som helst) skulle berätta om hur de mobbade ut "Mohammed" är HELT otänkbart. Och dessutom till en person som uppenbart har utländskt påbrå!!!
Det kommer nog fler skrönor, inför valet i september...