2014-06-01, 16:54
Medlem
Vem kände maja lukt inne på arenan . det luktade som fan . ps ja rökte utanför , vid skogen. ngn annan som gjorde de ?
Citera
2014-06-01, 16:55
Medlem
tlcswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Det jag såg av livestreamen så var Angello fet och lirade mest House av alla! Fyfan vad han kör sitt egna och skiter i vad mainstream publiken vill höra. Baguetta är ju skön att chilla till och lyssna på radion men live blir han värdelös.

Absolut att guetta står för en del mainstream. Men jag tyckte Angello var ganska platt rakt igenom. Om du ska jämföra när han var med i SHM och levererade låtar som Grreyhound, one, maimi to ibiza, dont u worry child.

Det var riktigt tung musik och tycker du dom låtarna är mainstream? Eller är hela SHM mainstream?

Som sagt jämför du Angello nu och i SHM, så var det riktigt tråkigt att lyssna på

Sen att Guetta körde en del radio-skval igår, det gjorde han. Men han lyfte arenan också.
Citera
2014-06-01, 16:58
Medlem
tlcswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jdahl
Hur spelar man som en jävla fitta?

Jag vet inte riktigt praktiskt hur man gör. Men lyssna på Angello från igår, så får du ungefär höra hur det låter.
Citera
2014-06-01, 17:30
Medlem
Riktigt härlig stämning under hela festivalen!

Kul med härlig attityd hos folket. Inga sura miner om man råkar slå till någon lite hårt. Bra med matställen med korta köer. Tummen upp för Red Bull Arena, härligt ställe att chilla på!

Bästa spelningarna för mig var: Steve Angello, Sebjak, Tiesto, Henrik B, Dada Life!

Så sjukt härligt väder också!
Citera
2014-06-01, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Word på den där min brolle , något man EJ orkar me är alla standard brudar som ska va dygnfulla å skrika när avicci ska komma ...haha!

Skönt att det är fler som stör sig. Hade ett par bakom mig på SITP och dom förstörde hela kvällen med sitt skrikande som skar sig i öronen
Citera
2014-06-01, 17:58
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Som DJ vill man ju spela sina egna låtar när det kommer till festivaler. Det är väl det problemet Guetta har - att hans låtar är mainstream. Jag tyckte inte att det var något större fel på hans set utan det är snarare de låtar han har gjort över åren. Han är en av de som varit med längst och är trots allt en slags pionjär, tyvärr har han fastnat i det gamla spåret och skapar inget nytt/annorlunda.

Underligt att Angello "avslutar" med Children of the Wild för övrigt, han har mycket bättre låtar. Annars ett mycket bra set!
Citera
2014-06-01, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
Absolut att guetta står för en del mainstream. Men jag tyckte Angello var ganska platt rakt igenom. Om du ska jämföra när han var med i SHM och levererade låtar som Grreyhound, one, maimi to ibiza, dont u worry child.

Det var riktigt tung musik och tycker du dom låtarna är mainstream? Eller är hela SHM mainstream?

Som sagt jämför du Angello nu och i SHM, så var det riktigt tråkigt att lyssna på

Sen att Guetta körde en del radio-skval igår, det gjorde han. Men han lyfte arenan också.
Haha, menar du på allvar att don't you worry child skulle vara en "tung" låt som inte är mainstream? Hela låten skriker Ingrosso rakt igenom och är mer schlager än house för att vara ärlig. Medan i stort sett allt Angello har sitt namn med i blir till guld. Även om jag tycker många överskattar hans set han körde igår.
Citera
2014-06-01, 18:18
Medlem
Någon som vet vad det var för låt som Tiesto spelade precis efter Adagio for strings?

Själv är jag kanonnöjd med helgen! Tiesto, Dimitri Vegas & Like Mike och David Guetta, bästa jag sett!
Citera
2014-06-01, 18:20
Medlem
Så jäkla grymt!
Citera
2014-06-01, 19:31
Medlem
skogspromenads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wesslan4
Bästa dagen i mitt liv igår! Riktigt bra!!

Jag gör vad som helst för att få se live stream från Angello eller Guetta från igår!
Den som länkar är kung.

https://www.youtube.com/watch?v=xDarfhwZpeo

Guetta.
Citera
2014-06-01, 19:47
Medlem
fel
Citera
2014-06-01, 21:28
Medlem
Wesslan4s avatar
Citat: