2014-05-31, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Bör man köra mer movement speed runa om man solar top samt kanske adc? Har just nu endast attack damage och en armor i quin runor, ska man kanske byta ut med en 1.5% movement speed?
Attack speed tror jag är bättre på adc.
Citera
2014-05-31, 17:00
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
karma är ju ett annat alternativ

Följde ditt råd och testade Karma som ny support efter Soraka nerfen. Sjukt nöjd med det köpet. Karma passar min spelstil perfekt med sin aggressiva laning fas och flexibilitet i teamfights.
Citera
2014-06-01, 02:17
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Attack speed tror jag är bättre på adc.

En top laner då?
Citera
2014-06-01, 09:40
Medlem
Citat:
En top laner då?
På champs som autoattackar mycket hade jag kört AS. Jax och Irelia exempelvis. På såna som gör mer dmg med abilities hade jag kört AD. Typ renekton osv.

Spelar dock inte så mycket top.

MS quints är riktigt bra på Ryze tycker jag.
Senast redigerad av revamp 2014-06-01 kl. 10:23.
Citera
2014-06-01, 14:52
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revamp
På champs som autoattackar mycket hade jag kört AS. Jax och Irelia exempelvis. På såna som gör mer dmg med abilities hade jag kört AD. Typ renekton osv.

Spelar dock inte så mycket top.

MS quints är riktigt bra på Ryze tycker jag.

Jo vet men har en 1.5% movement speed, ska jag byta ut den mot en attack damage?
Citera
2014-06-01, 14:55
Medlem
Tonmis avatar
Citat:
Jo vet men har en 1.5% movement speed, ska jag byta ut den mot en attack damage?

I toplane brukar jag köra med Lifesteal som AD för att få sustain att stanna i lane sålänge som möjligt.
Att farma ifrån din motståndade är i princip a och o i toplane för tillfället.
Citera
2014-06-01, 15:25
Medlem
Phrees avatar
Inser Rito att tribunal system är trasigt som fan just nu? Fick 40 chat restrictions förra veckan, och ytterligare 12 st, efter det att jag hade avklarat mina 40 matcher. Så jävla trögt att de inte har gjort något åt det än.
Citera
2014-06-01, 15:51
Medlem
Caprice110s avatar
Fungerar trippel Q fortfarande på rengar?
Citera
2014-06-01, 16:17
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phree
Inser Rito att tribunal system är trasigt som fan just nu? Fick 40 chat restrictions förra veckan, och ytterligare 12 st, efter det att jag hade avklarat mina 40 matcher. Så jävla trögt att de inte har gjort något åt det än.

lol, ägd. sluta vara toxic.
Citera
2014-06-01, 16:42
Medlem
Hur autoattackar personer med high elo? (adc)
Kollade på hi im Gosus stream, och hans cursor blinkar vitt på allt han klickar på? Har googlat lite, rent generellt, hur gör pros och personer med high elo? Högerklickar dom eller orbwalkar dom etc?
Mvh
Citera
2014-06-01, 16:46
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YawBus
Kollade på hi im Gosus stream, och hans cursor blinkar vitt på allt han klickar på? Har googlat lite, rent generellt, hur gör pros och personer med high elo? Högerklickar dom eller orbwalkar dom etc?
Mvh

Jag kör attack move click, alltid utom när där är mycket minions runt om, då kör jag vanlig right klick/attack move. Är dock bara låg diamond men ja, gosu gör samma och dom flesta jag sett gör det.
Citera
2014-06-01, 17:53
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caprice110
Fungerar trippel Q fortfarande på rengar?
Inte som förut, men det går att göra ungefär likadant, ja.

Citat:
Ursprungligen postat av YawBus
Mvh
Du kan titta på den här video om hur man stutter-steppar då det är rätt svårt att förklara effektivt i ord.
Senast redigerad av irken 2014-06-01 kl. 17:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in