2014-05-30, 15:48
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinthebeast
vilka är dom bästa ap gubbarna som kan gå top just nu?
är gragas bra top?

Nunu är grym i top lane också.
Citera
2014-05-30, 16:13
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinthebeast
vilka är dom bästa ap gubbarna som kan gå top just nu?
är gragas bra top?

Allt beror på vilka champs du är bra med. För mig funkar Katarina/Diana överlägset bäst top lane.
Citera
2014-05-30, 23:33
Medlem
Hur är evelynn i jungle för tillfället?
Citera
2014-05-30, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Populär och bra?
Citera
2014-05-31, 00:11
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin

Spelar henne ibland och hon är rätt kul att spela. Den stora fördelen är väl den psykologiska att alla blir paranoida av att aldrig veta var hon är. Hon är kanske den vekaste djunglaren av alla i början och behöver en rejäl leash för att komma igång. Hon har ju riktigt bra ganks om man lyckas komma in bakifrån eller smyga fram i lanen och gömma sig i en buske.
Citera
2014-05-31, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Spelar henne ibland och hon är rätt kul att spela. Den stora fördelen är väl den psykologiska att alla blir paranoida av att aldrig veta var hon är. Hon är kanske den vekaste djunglaren av alla i början och behöver en rejäl leash för att komma igång. Hon har ju riktigt bra ganks om man lyckas komma in bakifrån eller smyga fram i lanen och gömma sig i en buske.

Jag mainade henne i djunglen S3 och mainar henne fortfarande och har cirka 650 games med henne, och jag kan carrya om jag får lite snabba kills i början, men måste fortfarande få hjälp av laget då hon inte kan carrya ett team helt själv då hon blir jäkligt svag senare, men försök att komma från sidan i en tf och få ulten på så många som möjligt och sedan rusha ner AD'n eller midlanern som har sämst position i den tf'n. Om man kör henne så får man offra lite farm i jungeln och försöka ganka så mycket som möjligt då hon är osynlig och oftast så får man en summoner offrad av andra teamet när man gankar och då är det bara att komma tillbaka 1 minut senare så finns det oftast en kill där. Och AD är det man kör på henne nu då hennes E scalade om till AD när dom gjorde om henne och inget AP som man körde med henne förut och rushade DFG.
Citera
2014-05-31, 09:22
Medlem
Spelar ingen Shaco i junglen? Jag har börjat spela han och det är riktigt kul, går rätt lätt att få ganks så länge man håller koll på minimapen. Han kontras dock lätt av t.ex Vi eller Lee Sin. Synd bara att man måste jungla med han, var någon som gick top med han förra gamet och det gick inget vidare.
Citera
2014-05-31, 09:27
Medlem
Caprice110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biznice
Jag mainade henne i djunglen S3 och mainar henne fortfarande och har cirka 650 games med henne, och jag kan carrya om jag får lite snabba kills i början, men måste fortfarande få hjälp av laget då hon inte kan carrya ett team helt själv då hon blir jäkligt svag senare, men försök att komma från sidan i en tf och få ulten på så många som möjligt och sedan rusha ner AD'n eller midlanern som har sämst position i den tf'n. Om man kör henne så får man offra lite farm i jungeln och försöka ganka så mycket som möjligt då hon är osynlig och oftast så får man en summoner offrad av andra teamet när man gankar och då är det bara att komma tillbaka 1 minut senare så finns det oftast en kill där. Och AD är det man kör på henne nu då hennes E scalade om till AD när dom gjorde om henne och inget AP som man körde med henne förut och rushade DFG.

Standard nu är väll att köpa elder lizzard och sedan gå tank?
Citera
2014-05-31, 12:59
Medlem
Jingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Spelar ingen Shaco i junglen? Jag har börjat spela han och det är riktigt kul, går rätt lätt att få ganks så länge man håller koll på minimapen. Han kontras dock lätt av t.ex Vi eller Lee Sin. Synd bara att man måste jungla med han, var någon som gick top med han förra gamet och det gick inget vidare.

Han är en av mina mains i jungle, väljer honom mest beroende på vad fiendelaget har, som sagt, han kan bli countrad ganska lätt så det gäller att man vet vad han är stark mot.

Han är jättekul att spela iaf : ), jag föredrar oftast tanky junglers, typ WW, Vi, Heca, Nautilus, men ifall det finns läge för lite shaco så tar jag gärna honom. Väldigt starka ganks och ifall man får en bra start kan man trolla/ta över hela djungeln över hela kartan.
Citera
2014-05-31, 13:22
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caprice110
Standard nu är väll att köpa elder lizzard och sedan gå tank?
Det va ju precis det han skrev att han gjorde, eller ja inte in-direkt tank men man bygger ju väldigt tankigt med till exempel Maw.
Citera
2014-05-31, 15:41
Medlem
Caprice110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Det va ju precis det han skrev att han gjorde, eller ja inte in-direkt tank men man bygger ju väldigt tankigt med till exempel Maw.

Förtydligade så folk inte tror man bygger full ad
Citera
2014-05-31, 15:54
Medlem
Vassknivs avatar
Bör man köra mer movement speed runa om man solar top samt kanske adc? Har just nu endast attack damage och en armor i quin runor, ska man kanske byta ut med en 1.5% movement speed?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in