Jag kan på ett sätt förstå vad TS menar, det kanske kan verka skrämmande att svenska kvinnor är så starka och självständiga därför vill nog en del män ha utländska kvinnor som lättare hamnar i en beroendeställning till mannen. Det finns en kategori av män som vill ha kvinnor som inte säger emot och bara gör som mannen säger. Jag tror det i grunden beror på dåligt självförtroende om mannen måste hålla på med makt och förtrycka kvinnan i sitt förhållande.
Svenska kvinnor bestämmer själva vilka de vill knulla med, ha en relation med och vilka som de vill ha barn med. För en man som av olika anledningar måste ha kontroll på allt är det stort problem, det enda sätt som han känner till att få kontroll är att förtrycka kvinnan,
Det är faktiskt lite patetiskt att skylla ifrån sig alla problem på kvinnor och så tror man att om vi skulle importera utländska horor och ha bordeller så skulle alla problem ordna sig, tänk lite för en gångs skull svenska kvinnor är moderna och jämnställda vore det inte bättre om ni män tittade på er själva i spegeln och tänkte att ja, jag kan också vara jämnställd. Det är inte 50-talet längre ni är som dinosaurier och kommer snart dö ut om ni inte anpassar er till verkligheten.