2014-05-28, 00:40
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Om jag får ihop några polare som vill hänka Emmaboda är det inte en omöjlighet! Det blir en ganska intensiv månad isåfall (+Bråvalla i slutet av Juni )
Äsch, jag var borta i 43 dagar varav mer än 10 dagar i Emmaboda så nog ska väl du klara av detta?
Citera
2014-05-28, 10:21
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Någon som har erfarenhet av att köpa biljett i andrahand? Synd att dom går till waste om man kan tjäna 300-500, eller kanske förlora hela summan..

Har fått med mig en vän! Hoppas fler hänger på med! Hoppas man inte är alltför sliten efter Tomorrowland.

Peppen börjar komma! Var på Emmaboda -11 och -12 och fullkomligt älskar festivalen

Några av er kanske känner igen ett hippiemålat retro tält? Towelie, "oh no" Killen ifr FG osv.

Syns där
Citera
2014-05-28, 23:15
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Någon som har erfarenhet av att köpa biljett i andrahand? Synd att dom går till waste om man kan tjäna 300-500, eller kanske förlora hela summan..

Har fått med mig en vän! Hoppas fler hänger på med! Hoppas man inte är alltför sliten efter Tomorrowland.

Peppen börjar komma! Var på Emmaboda -11 och -12 och fullkomligt älskar festivalen

Några av er kanske känner igen ett hippiemålat retro tält? Towelie, "oh no" Killen ifr FG osv.

Syns där

samma här! älskar emmaboda! känner lite för att tatuera in deras logga på axlen om denna festival blir lika bra som de tre föregående åren!

var brukar du ha ditt camp?
Citera
2014-05-29, 00:28
Medlem
Sibiricas avatar
Ghhhh. I sommar blir det min första Emmabodafestival och jag är nästan orimligt taggad. Skulle ha åkt förra året, men behövde jobba då.

Var bör en camp:a? Vad jag har förstått är det ängen eller skogen (eller något åt det hållet) som gäller.
Citera
2014-05-29, 10:32
Medlem
LeadFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sibirica
Ghhhh. I sommar blir det min första Emmabodafestival och jag är nästan orimligt taggad. Skulle ha åkt förra året, men behövde jobba då.

Var bör en camp:a? Vad jag har förstått är det ängen eller skogen (eller något åt det hållet) som gäller.
Det beror väl helt på vad du är för person. Om du vill ha "lugn och ro" på nätterna kan det väl vara en ganska bra idé att bo en bit bort från scenerna. Annars är det väl bara att köra på nån plats som verkar mysig, bara den ligger en bit från gångvägar och ställen som ser trevliga ut att pissa på.
Citera
2014-05-29, 11:29
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sibirica

Beror på helt vad du gillar. På ängen är det mer ös medans i skogen är det mer chill vilket är grymt skönt. Sen om det är bra väder och gillar du sol ska du vara på Ängen. Blir grymt varmt där. Dock är det mer svalkande i skogen. Skogen är helt klart bäst tycker jag!
Citera
2014-05-29, 15:14
Medlem
plowhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Beror på helt vad du gillar. På ängen är det mer ös medans i skogen är det mer chill vilket är grymt skönt. Sen om det är bra väder och gillar du sol ska du vara på Ängen. Blir grymt varmt där. Dock är det mer svalkande i skogen. Skogen är helt klart bäst tycker jag!
Tycker du? Vi bodde i nya skogen och det verkade vara konstant fest
Citera
2014-05-29, 15:32
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull

Syns där

Brukar alltid köpa en 1-3 biljetter extra. Då jag kan sälja dem så har jag Alkohol + mat bekostat på festivalen typ.

Jag har ju sålt mina biljetter inofficiellt dvs. utan ticket-resale men sen så är jag en reko kille
Den tjänsten ska fungera fint iallafall.

Nån som kommer ihåg vad max priset för biljetterna var förra året? Lär ju bli en hunka mer i år, tror ni inte? Eller håller de sig till 11111 biljetter i år också?
Citera
2014-05-29, 15:40
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plowh
Tycker du? Vi bodde i nya skogen och det verkade vara konstant fest
Mera fest på Ängen dock . Men det var väldigt chill där vi bodde dock.
Citera
2014-05-29, 16:10
Medlem
Farbror Fazers avatar
Någon annan som är taggad på Gramatik?

http://open.spotify.com/track/2CVSEc2R3wNis586siSmY7

Kommer nog bli sjukt bra!
Citera
2014-05-29, 16:24
Medlem
plastartiklars avatar
Jaha: dagens (smyg?) släpp: Young magic , Joel mull och Colleagues.
Känner verkligen att jag har nollkoll på det mesta dom släpper haha.
Citera
2014-05-29, 16:30
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Brukar alltid köpa en 1-3 biljetter extra. Då jag kan sälja dem så har jag Alkohol + mat bekostat på festivalen typ.

Jag har ju sålt mina biljetter inofficiellt dvs. utan ticket-resale men sen så är jag en reko kille
Den tjänsten ska fungera fint iallafall.

Nån som kommer ihåg vad max priset för biljetterna var förra året? Lär ju bli en hunka mer i år, tror ni inte? Eller håller de sig till 11111 biljetter i år också?
gjorde så år 2013 köpte 2biljetter för 600 2 för 700 sålde samtliga för 1100kr dagarna innan emmaboda!
Kommer nog bli 1450 som högst skulle iaf jag tro..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in