Citat:
Ursprungligen postat av
Telstar
Har länge varit ganska intresserad av psykiska sjukdomar, och läste på om en del under gymnasietiden. Fascinationen har sen dess utvecklats till den grad att jag känner en väldig önskan att få drabbas av något själv. På något sätt ser jag sådana sjukdomar som något fint - "en sjukdom som hjärnan skapat själv" - att jag kort och gott glorifierar dessa.
Sitter och kollar på Rambo på tv, och i en scen syns det klart och tydligt att han får ett sammanbrott som troligtvis ha framkallats av sin Post Traumatiska Stress. Jag sitter här i soffan och verkligen känner avundsjukan, hur jag själv vill kunna få spel. Jag skulle älska att höra röster i mitt huvud, eller hallucinera utan medel.
Jag vet att min syn på saken inte är särskilt normal eller hälsosam, men hur skulle ni (som troligtvis är lite mer insatta inom ämnet) se på saken?
Eller finns det någon som känner som jag?
pga min störning, kan jag ju tycka du är lite dum som känner så.. jag skulle göra vad som helst förr byta med dig..
men om du verkligen vill ändra på ditt psyke tycker jag ärligt du ska röka mkt spice, den drogen verkar ju faktiskt ändra folk tilldet värre har jag märkt..?
hoppas jag kunde hjälpa..