Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-30, 22:21
  #17881
Medlem
WERYs avatar
Paniken har redan slagit till, om såna saker händer p g a fem röster i en kommun
Citera
2014-05-30, 23:12
  #17882
Medlem
Fizzbacks avatar
Värt att notera är att de handskrivna rösterna inte är klara än, det fattas flera län/områden i excel-filen.
Citera
2014-05-30, 23:42
  #17883
Bannlyst
Judisk lobbyorganisation kräver ett förbud mot Svenskarnas parti i landets skolor
https://www.realisten.se/2014/05/30/judisk-lobbyorganisation-kraver-ett-forbud-mot-svenskarnas-parti-i-landets-skolor/
Citera
2014-05-30, 23:52
  #17884
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakafonisk
Judisk lobbyorganisation kräver ett förbud mot Svenskarnas parti i landets skolor
https://www.realisten.se/2014/05/30/judisk-lobbyorganisation-kraver-ett-forbud-mot-svenskarnas-parti-i-landets-skolor/
Judiska organisationer och den judiska "religionen" måste förbjudas i ett fritt Sverige. Det är helt sinnessjukt att människor som utan skam går omkring och tillhör en sekt som vill utrota hela mänskligheten får röra sig fritt på svenska gator. Judendom = anstiftan till folkmord = lagens strängaste straff.
__________________
Senast redigerad av baggebo1 2014-05-30 kl. 23:57.
Citera
2014-05-31, 01:22
  #17885
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Judiska organisationer och den judiska "religionen" måste förbjudas i ett fritt Sverige. Det är helt sinnessjukt att människor som utan skam går omkring och tillhör en sekt som vill utrota hela mänskligheten får röra sig fritt på svenska gator. Judendom = anstiftan till folkmord = lagens strängaste straff.

Utrota mänskligheten vet jag inte om judarna är så sugna på däremot förslava dem och låta dem slavarbeta åt sina herrar i Tel Aviv Hela den judiska religionen bygger ju på att judarna är ett herrefolk/härskarras som skall äga världen och förslava resten av mänskligheten. Judendomen är således betydligt värre än islam som endast vill konvertera hela världen till den rätta läran men där alla sedan är Allahs tjänare och jämlika inför varandra oavsett etnicitet.
__________________
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2014-05-31 kl. 01:26.
Citera
2014-05-31, 01:27
  #17886
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Utrota mänskligheten vet jag inte om judarna är så sugna på däremot förslava dem och låta dem slavarbeta åt sina herrar i Tel Aviv
De vill utrota stora delar av den. Närmare bestämt de delarna de anser att de inte har nån nytta av i framtiden.
Citat:
Hela den judiska religionen bygger ju på att judarna är ett herrefolk som skall äga världen och förslava resten av mänskligheten. Judendomen är således betydligt värre än islam som endast vill konvertera hela världen till den rätta läran men där alla sedan är Allahs tjänare och jämlika inför varandra oavsett etnicitet.
Absolut. Och den onda sjuka skiten går folk och får tro på på svenska gator år 2014. Skrämmande. Hur sjuka är inte människor som inte vill förbjuda judendomen? På nåt sätt måste de ju gilla skiten? Eller åtminstone acceptera?
Citera
2014-05-31, 10:25
  #17887
Medlem
Rickard-SvPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Dum fråga kanske men hur vet du att just din blev felreggad, kan det inte ha varit någon annan i samma valdistrikt?


Det var bara en röst på partiet i mitt valdistrikt, så jag utgår från att det är min. Stefan, som bor i Lövestad, fick sin ändrad till Svenkarnas parti. Vi fick alltså bara inga korrekta röster i Sjöbo trots att vi bevisligen har skrivit rätt på flera av valsedlarna.

Skåne län 65 Sjöbo 0 EU - hela landet 303 Sjöbo Färsinga Svenkarnas parti 2
Skåne län 65 Sjöbo 0 EU - hela landet 1001 Lövestad Svenkarnas parti 3
Skåne län 65 Sjöbo 0 EU - hela landet 301 Sjöbo Emanuel Svenskarna parti 2
Skåne län 65 Sjöbo 0 EU - hela landet 101 Sjöbo Sandbäck Svenskarna parti 1
Citera
2014-05-31, 10:33
  #17888
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickard-SvP
Det var bara en röst på partiet i mitt valdistrikt, så jag utgår från att det är min. Stefan, som bor i Lövestad, fick sin ändrad till Svenkarnas parti. Vi fick alltså bara inga korrekta röster i Sjöbo trots att vi bevisligen har skrivit rätt på flera av valsedlarna.

Skåne län 65 Sjöbo 0 EU - hela landet 303 Sjöbo Färsinga Svenkarnas parti 2
Skåne län 65 Sjöbo 0 EU - hela landet 1001 Lövestad Svenkarnas parti 3
Skåne län 65 Sjöbo 0 EU - hela landet 301 Sjöbo Emanuel Svenskarna parti 2
Skåne län 65 Sjöbo 0 EU - hela landet 101 Sjöbo Sandbäck Svenskarna parti 1

Hade det varit massa röster på Kritna värdepartiet hade man kunnat misstänka att rösträknare överlag har svårt med bokstaven s, men det verkar inte finnas.

Nu lär väl röster på Svenskarna parti räknas som en röst på SvP i mandatfördelningen, Svenkarnas parti är kanske lite mer osäkert men kan ju mycket väl räknas "rätt" de men, så om det skulle vara medvetet fusk från rösträknare att ta bort sista s:et så känns det ju inte så vansinnigt intelligent liksom.
Citera
2014-05-31, 14:39
  #17889
Medlem
WERYs avatar
Det säkraste framöver är nog att göra datorskrivna valsedlar, som folk kan skriva ut. Då vet man direkt om någon fuskar medvetet med rösträkningen
Citera
2014-05-31, 15:01
  #17890
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WERY
Det säkraste framöver är nog att göra datorskrivna valsedlar, som folk kan skriva ut. Då vet man direkt om någon fuskar medvetet med rösträkningen
Alternativt att man röstar över internet.
Citera
2014-05-31, 18:05
  #17891
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WERY
Det säkraste framöver är nog att göra datorskrivna valsedlar, som folk kan skriva ut. Då vet man direkt om någon fuskar medvetet med rösträkningen.

Är det tillåtet att göra egna röstsedlar eller ska man ta blanka röstsedlar och stoppa dem i en skrivare? Möjligheten att lätt göra egna korrekta valsedlar skulle nog öka människors benägenhet att rösta på partiet.
Citera
2014-05-31, 21:15
  #17892
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WERY
Det säkraste framöver är nog att göra datorskrivna valsedlar, som folk kan skriva ut. Då vet man direkt om någon fuskar medvetet med rösträkningen

Fast nu är det inte säkerheten som är prioriterad, snarare att man ska "rösta rätt" och vara
rädd, väldigt rädd, och trots att man vaknat ska man inte våga avvika från massan och "rösta fel".

Hela livet har vi uppfostrats till att vilja tycka rätt och vara "normala", att "tycka fel" väcker således en obehagskänsla i magen hos många.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in