Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Läs hela meningen: "'Sen har han åkt iväg med Marina i en traktor direkt efteråt' är dina fantasier". Det hade krävt att han tog upp traktor till Marinas bostad, och något så dumt har jag aldrig föreslagit. Kroppen kördes bort från bostaden med bil. Däremot kan dumpningen på FP ha skett med traktor.
"Om rampens enda syfte var borttransport så måste det ha varit planerat", skrev jag, men jag har inte föreslagit att rampens enda syfte var borttransport.
Glöm ditt s.k. scenario, det är fullt med missförstånd, feltolkningar och illvilja.
Illvilja? Jag försöker förstå hur du tänker, men du vägrar ju hjälpa till?!?
Du kan ju inte eller vill inte komma med något eget scenario, som vi är ganska många som efterfrågat i tråden nu! Varför?
Ditt scenario måste ju vara fullständigt hållbart även in i minsta detalj, för det är ju det du kräver av åklagarens scenario. "SOM MAN BÄDDAR FÅR MAN LIGGA" Eller som ordspråket betyder i det här fallet:
Lika ifrågasättande som du är till åklagarens scenario kommer vi att vara/är vi till ditt.
Men eftersom du är så bombsäker på att Fidde är oskyldig och att alla händelser som åklagaren/polisutredningen beskrivit, är felaktiga så
MÅSTE du ju kunna framföra ett hållbart alternativt scenario.
Om inte, så anser jag att du ska tiga.
Då trollar du bara.
Vi väntar spänt! *trummar med fingrarna*