2014-05-29, 19:24
Medlem
PSG är intresserade av Candreva ifall de inte landar Hazard. Han värderas till €20 miljoner och PSG vill då ge Pastore till Lazio, eller använda pengar från en Lavezzi-försäljning (så som jag tolkar det). Källa: Di Marzio.

Själv såg jag inte riktigt Pastores storhet i Palermo, och han verkar ha haft det tufft i PSG. Men får Lazio honom plus några miljoner euro så är det en bra affär. Lazio har varit bra på att väcka liv i spelare som varit hypade några år innan de kommer.
2014-05-29, 20:03
Medlem
DAGGER-5s avatar
Mycket rykten om att Lambert är påvägen till Liverpool nu .
Hade vart ett dugande alternativ o lira i cuperna då han gjorde 10 assist och 13 mål förra säsongen
2014-05-29, 20:24
Medlem
Puckotts avatar
Priset verkar vara 9M. Om det inte har något att göra med Lallana-affären kan Liverpool sluta med transfers. Ge upp bara.
2014-05-29, 20:32
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Priset verkar vara 9M. Om det inte har något att göra med Lallana-affären kan Liverpool sluta med transfers. Ge upp bara.

För Lambert? Antar att vi snackar pund, 9 miljoner för en 32 årig anfallare. Snacka om att britter är överskattade. Inte konstigt att det kryllar av sydamerikaner i sydeuropéer i PL:
2014-05-29, 20:35
Medlem
Axezzs avatar
Dealen med Lambert måste i huvudsak ha med dealen med Lallana att göra.

Vi betalar lite extra för en helt klart duglig forward medans vi betalar lite mindre för Lallana en vad Southampton begär så att dom slipper ge mera pengar från Lallana dealen till Bournemouth. Annars kan jag undra vad fan klubben sysslar med, finns mycket bättre alternativ där ute.

Lambert £8-9M
Lallana £16-18M
2014-05-29, 20:35
Medlem
Kafferastens avatar
What do you think they're smoking over there at Anfield?

2014-05-29, 20:46
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
What do you think they're smoking over there at Anfield?

Lambert är tänkt att ersätta Suarez som drar till Real Madrid.
2014-05-29, 20:48
Medlem
Gantss avatar
Förstår inte varför Liverpool prioriterar att förstärka framåt än bakåt. Har man släppt in 50 mål i ligan så borde det vara självklart vad som är viktigast. När de väl har fått in dessa defensiva spelare så kan värva ett par billiga mittfältare och offensiva spelare.

Men men jag skitsamma. För mig får de gärna slösa pengar på spelar som inte är defensiva.
2014-05-29, 21:18
Medlem
Puckotts avatar
Lambert verkar vara väldigt nära. Trovärdiga James Pearce från Liverpool Echo säger att priset är 4M+add-ons, vilket jag tycker är helt ok. Svårare att bedöma om han är det bästa back-up alternativet, troligtvis inte. Men kul för han personligen att få spela i sitt Liverpool.

edit: Ben Smith från BBC (även han trovärdig) säger också 4M. "#LFC very close to deal for #SaintsFC striker Rickie Lambert. I'm told the fee is £4m plus add ons. What a story"
Senast redigerad av Puckott 2014-05-29 kl. 21:22.
2014-05-29, 21:18
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Lambert är tänkt att ersätta Suarez som drar till Real Madrid.

Real Madrid bossen har sagt att de gett upp hoppet att värva Liverpools guldklimp.

Men man vet väll aldrig med silly season !
2014-05-29, 21:20
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Lambert verkar vara väldigt nära. Trovärdiga James Pearce från Liverpool Echo säger att priset är 4M+add-ons, vilket jag tycker är helt ok. Svårare att bedöma om han är det bästa back-up alternativet, troligtvis inte. Men kul för han personligen att få spela i sitt Liverpool.

Bra med en säker punkt att slänga in i behov, rutin och sinne för mål, ja tack.

Hellre en rutinerad Lambert än aspas ...
2014-05-29, 21:27
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Bra med en säker punkt att slänga in i behov, rutin och sinne för mål, ja tack.

Hellre en rutinerad Lambert än aspas ...
Skulle hellre ha Remy eller Bony som back-up. Men tror inte någon utav dom skulle acceptera bänken. Lambert skulle kunna grovstäda hela Anfield och Melwood om det behövs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in