2014-05-29, 09:45
Medlem
Ostpungs avatar
Arsenals Fabianski klar för Swansea, båda klubbarna bekräftar detta på deras hemsidor.
2014-05-29, 09:58
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostpung
Arsenals Fabianski klar för Swansea, båda klubbarna bekräftar detta på deras hemsidor.

Bara att önska honom lycka till.
2014-05-29, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostpung
Öppnar nog upp för att Arsenal ska göra Vivianos transfer permanent. Riktigt tråkigt att inte se han spela så mycket längre, det har diskuterats innan, men när han var som bäst i Italien hade han utan tvekan utmanat Szczęsny om platsen som första-keeper. Får se om han får möjlighet att stå i lite cup-matcher nu så han får visa upp sig. Han är en kvalitetsmålvakt som har lite problem med press vad det verkar.
2014-05-29, 11:08
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
http://blogg.fotbollskanalen.se/sillybloggen/2014/05/29/de-gea-jag-forsoker-fa-fabregas-till-united/

De Gea: ”Jag försöker få Fabregas till United”

Intressant, men skulle vara roligare om han gick tillbaka till Arsenal.
2014-05-29, 11:10
Medlem
http://blogg.fotbollskanalen.se/sillybloggen/2014/05/29/david-villa-uppges-ga-till-new-york-city/

David Villa till MLS kanske?
2014-05-29, 11:11
Medlem
http://blogg.fotbollskanalen.se/sillybloggen/2014/05/29/real-madrid-vill-sno-aguero-fran-barca/

Real vill "sno" Aguero från Barcelona.
2014-05-29, 11:15
Medlem
Fabregas till United känns som ibland det onödigaste de kan lägga pengarna på. Ytterligare en spelare som är som bäst i rollen som 10:a, tillsammans med Mata, Kagawa och Rooney.

Jag ser gärna Fabregas kvar i Barcelona, det är nu det är dags för honom att ta över som mittfältgeneral på riktigt, jag hoppas att Enrique även tycker så. Framförallt känns det som att de flesta klubbarna som Fabregas skulle kunna tänkas gå till har det ganska bra ställt på den platsen, ex. Arsenal, United, Chelsea, Bayern. Mest troligt är väl City eller PSG om han rör på sig.
2014-05-29, 11:28
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Det är för att tillföra en annan dimension i spelet om det skulle låsa sig någon gång.

Jepp, de kanske vill slippa höra det evinnerliga tjafset om bristen på "plan B". Jag tycker det är idiotiskt men det skulle ju bli mindre tiltande att gå in i matchtrådar här efter matcher där Barcelona inte lyckats vända ett underläge.

Jag tror att Fabregas vore perfekt för United, men hoppas också han stannar. Synd att de inte har kvar Thiago dock, hade hellre sett honom ta över som mittfältsgeneral.
2014-05-29, 13:23
Medlem
Axezzs avatar
Liverpool har lagt ett bud på Sevillas spännande vänsterback Alberto Moreno. Budet ska ligga på 16 miljoner pund + att Suso ska gå dit på lån under kommande säsong.
2014-05-29, 13:54
Medlem
Nu ryktas det om att Rakitic väljer Atletico istället för Real. Det är kul tycker jag, istället för att sitta på bänken så väljer han ett lag där han kan få speltid.
2014-05-29, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch

Jag tror att Fabregas vore perfekt för United, men hoppas också han stannar. Synd att de inte har kvar Thiago dock, hade hellre sett honom ta över som mittfältsgeneral.

Vad var syftet med att värva Fabregas egentligen? Alla dessa kampanjer varje transferfönster för att sen inte utnyttja honom fullt ut och nu dessutom kanske sälja honom.
2014-05-29, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Du är fullt medveten om att de har 170 miljoner euro i skatteskulder va?
Sluta repetera dessa floskler som en papegoja.

Atleticos ägare om situationen:
Citat:
För de som inte vill fortsätta spela sin fotboll i Atlético kan vi bara referera dem till utköpsklausulerna som finns i deras respektive kontrakt. Vi kommer inte att förhandla med andra klubbar om spelare som vi vill skall fortsätta spela för oss. Vi vill inte och vi behöver inte sälja någon relevant spelare som utgör en del av vår spelartrupp. Den som vill lämna Atlético måste således göra det mot Atléticos vilja.
http://www.svenskafans.com/spanien/atletico/gil-marin-508963.aspx

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in