2014-05-28, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Atessla
Inga problem! Pm:a mig om det är något annat!
Föresten tål inte autoblommande frön en massa stryk? så det bör väl inte vara några problem att odla i början juli?
Citera
2014-05-29, 02:00
Medlem
Atesslas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergshamramaffian
Föresten tål inte autoblommande frön en massa stryk? så det bör väl inte vara några problem att odla i början juli?

Inga problem! Föresten akta dig för att djur som äter plantorna! Det är många djur som gör det! Ska finnas någon spray för det som jag inte kan namnet på.
Citera
2014-05-29, 11:53
Bannlyst
Citat:
Inga problem! Föresten akta dig för att djur som äter plantorna! Det är många djur som gör det! Ska finnas någon spray för det som jag inte kan namnet på.
Det har jag redan tänkt på! jag har köpt lite blodmjöl
Citera
2014-05-29, 17:23
Medlem
Atesslas avatar
Citat:
Det har jag redan tänkt på! jag har köpt lite blodmjöl

Dåså! Då är det bara att tuta och köra! Varför vill du vänta med att slänga ut dom om jag får fråga? Är det tidsbrist det beror på?
Citera
2014-05-29, 17:27
Bannlyst
Citat:
Dåså! Då är det bara att tuta och köra! Varför vill du vänta med att slänga ut dom om jag får fråga? Är det tidsbrist det beror på?
Kommer som sagt vara borta 5 veckor med familjen och jag har ingen som vill vattna blomman
Citera
2014-05-30, 00:04
Bannlyst
Citat:
Kommer som sagt vara borta 5 veckor med familjen och jag har ingen som vill vattna blomman

Finns det inga fora där du kan annonsera efter nån som kan då?
Tror ganjavattnare och ansare vore ett drömjobb för varje ung man som nu står på tur för att söka sitt första sommarjobb.
Citera
2014-05-30, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Finns det inga fora där du kan annonsera efter nån som kan då?
Tror ganjavattnare och ansare vore ett drömjobb för varje ung man som nu står på tur för att söka sitt första sommarjobb.
Där jag ska ge ut min adress och säga "hej vattna min narkotikaplanta"?
Citera
2014-05-30, 01:38
Bannlyst
Citat:
Där jag ska ge ut min adress och säga "hej vattna min narkotikaplanta"?

Du får väl ha lite fingertoppskänsla, gå på dejt med nån som känns rätt först och där fatta beslutet om du kan lämna över din drogväxt i dennes händer.

Finns många ensamma män i Sverige som skulle göra vad som helst för att känna sig behövda och här kan du hjälpa någon att få en uppgift i livet och växa ikapp med din planta.
Citera
2014-05-30, 08:54
Medlem
Urbanoroligs avatar
Är väl när första frosten kommer om jag inte minns mig fel, sen är det kanske olika från planta till planta.
Min höll långt in i augusti/sep
Citera
2014-05-30, 11:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Du får väl ha lite fingertoppskänsla, gå på dejt med nån som känns rätt först och där fatta beslutet om du kan lämna över din drogväxt i dennes händer.

Finns många ensamma män i Sverige som skulle göra vad som helst för att känna sig behövda och här kan du hjälpa någon att få en uppgift i livet och växa ikapp med din planta.
Låter som en väldigt bra idé
Citera
2017-04-14, 14:40
Medlem
knejs avatar
Tjohej vet inte om detta är rätt tråd att skriva i menmen.. Plantera ut autoblommande nl för några dagar sen och nu har ju vädret blivit halvt vinter igen idag snöar det till och med. Är det något som går att göra för att rädda dom?
Citera
2017-04-14, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knej
Tjohej vet inte om detta är rätt tråd att skriva i menmen.. Plantera ut autoblommande nl för några dagar sen och nu har ju vädret blivit halvt vinter igen idag snöar det till och med. Är det något som går att göra för att rädda dom?
Samma dilemma här XD, dock så vågade jag inte chansa och planterade om dem inne!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in