2014-05-28, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Men nu var det ju du som skrev till mig? En jädra massa information dessutom som verkade vara i syfte att utbilda mig angående deras politik? Du behöver verkligen inte leta källor till mig, men ett tips är då inte att börja en diskussion med att hävda grejer du inte vill backa upp? Du behöver inte heller inleda en diskussion bara för att

Jag har källor, men google är din vän.

Men du hävdar asså att "samtyckeslag" inte är något dom vill införa?
Sedan skrev jag att dom föreslagit manskatt av olika anledningar.
Vad är problemet?
Jag sitter med länkar redo du kan få sen, men enligt mig ska man diskutera med feminister på deras eget vis.
Senast redigerad av realrecognizereal 2014-05-28 kl. 11:57.
Citera
2014-05-28, 11:55
Medlem
checkthisout.s avatar
Jag är personligen övertygad om att mäns problem behöver lyftas fram. Men jag kan aldrig tänka mig att rösta på ett parti som främjar massinvandring och beter sig oseriöst.
Citera
2014-05-28, 11:57
Medlem
Wayaheads avatar
Statsmedia med vänstern / feministerna har i 4 decennier häcklat och spytt skit på vit man, helt och hållet oemotsagda. Hur mycket satsningar och tillrättalägganden har inte gjorts för att göda denna grupp.

I feministkanalen P1 var någon kvinnoredaktion ute på ett reportage vid en skola. Där spelades det basket på skolgården, ett gäng grabbar spelade och ett några tjejer stod och TITTADE PÅ! Den kvinnliga reportern kastar sig över tjejerna Isabell, Titti, Lina och Sara och frågar varför de inte är med och spelar. Svaret blir: "nej, vi tycker det är roligare att stå här och titta på". Man anar frustration hos den kvinnliga reportern, som frågar otåligt, men får ni inte vara med? Svaret blir: " jorå, men grabbarna spelar så hårt och är så tävlingsinriktade ".

Det här reportaget kunde lika gärna vara gjort för 10, 20, 30 eller 40 år sedan, och hur visar bara hur verkligheten är. Reportern fortsatte att gnissla tänder och kunde konstatera att ingenting hade förändrats.

Därför rustar nu feministerna med genusdagis och konvertiten Aisha Lundgren i spetsen, ( googla namnet Aisha Lundgren och ni förstår vilka som springer omkring lösa pga den stora psykiatrireformen ), som ska ta tag i problematiken på ett så tidigt stadium som möjlig, hjärntvätten i det här landet pågår alltjämt ostört, bara ett konstaterande!
Senast redigerad av Wayahead 2014-05-28 kl. 12:02.
Citera
2014-05-28, 12:16
Medlem
Hoppas att M! väljer att ha en kvinnlig partiledare. Undrar vad F! ska klaga på då
Citera
2014-05-28, 12:16
Medlem
Thornhills avatar
Gillade utan pardon.
Citera
2014-05-28, 12:17
Medlem
Tja, de är väl som resten av alla män, de vill bara våldta och mörda kvinnor.
Citera
2014-05-28, 12:24
Medlem
Lysande ide´! Har själv funderat på detta.
Då jag inte har FB så vet jag inte hur diskussionerna går där, men varför inte starta lite poster om vilka ämnen M! kan driva ?

Här är lite förslag.

* Införa ligg-kvot. Tjejer får ligga mera på semestrarna utomlands. Det vill nu M! stoppa och införa ligg-kvoter. Ska det vara jämnlikhet ska det vara det till 100% eller hur ?

* Införa tal-kvoter. Tjejer snackar mer än killar och det kan skada hörsel och slita på stämband. M! vill nu införa tal räkningsystem där antalet ord föredelas lika mellan män och kvinnor. Det ska väl vara 100% jämlikhet ?

...osv... hjälp till nu så går vi snart till val !!!
Citera
2014-05-28, 12:24
Medlem
T0xicitys avatar
Över 24 000 som gillar, haha gogogo
Citera
2014-05-28, 12:26
Medlem
Kolonns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reglementet
Tja, de är väl som resten av alla män, de vill bara våldta och mörda kvinnor.
Vill alla män våldta och mörda kvinnor? Hur tänker du nu?
Citera
2014-05-28, 12:34
Medlem
Biqquss avatar
Delar ni samma åsikter som massmördaren Elliot Rodger? Inte? Han hade lagt sin röst på detta parti.
Citera
2014-05-28, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biqqus
Delar ni samma åsikter som massmördaren Elliot Rodger? Inte? Han hade lagt sin röst på detta parti.
Knappast att man ska gå runt och skjuta människor bara för att man inte får ligga. Bara för att en psykopat väljer att lägga sin röst på ett visst parti gör väl inte hela partiet till ett dåligt parti? Kan garantera dig att många psykopater röstar på ditt favoritparti
Citera
2014-05-28, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
fast det är det ju inte alls, läs en jävla bok. forskning slår fast att det förhåller sig så. PM:a för boktips.

Eh jo, det är det. Jag har läst fler än en bok, kanske dags för dig att också läsa fler än en bok?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in