2014-05-27, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Fordon är ingen skillnad, förutom du hittar allt direkt. Fastigheter är sån skillnad så det tänker jag inte ens förklara. Vapen, ingen skillnad och "allt" skillnad med tanke på en stor grej som att man inte kan köpa hangar på online som i singel, men mycket mer!

EDIT: Hade varit väldigt kul att köpa hangar på online!
Är side-questen roliga i single mode? Har typ bara lirat main plot.
I GTA V Online blir det mest att man kör samma uppdrag hela tiden.
Senast redigerad av Kaymano 2014-05-27 kl. 23:33.
Citera
2014-05-27, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Ja dom är la roliga men inte så värst avancerade, inte för att main är det, men bättre än side! Online finns det inga side-quest förutom golf,tennis,pil och det kan knappast kallas side-quest! För allt är indelat i Jobs.(säkert något mer)
Citera
2014-05-27, 23:38
Medlem
Citat:
Ja dom är la roliga men inte så värst avancerade, inte för att main är det, men bättre än side! Online finns det inga side-quest förutom golf,tennis,pil och det kan knappast kallas side-quest! För allt är indelat i Jobs.(säkert något mer)
Ok. Får väl testa single mode igen då. Tycker det går för segt att tjäna pengar och levla online. Hoppas Rockstars ger efter snart. Online-uppdragen bör ge mer payback.
Citera
2014-05-27, 23:56
Medlem
Citat:
Ok. Får väl testa single mode igen då. Tycker det går för segt att tjäna pengar och levla online. Hoppas Rockstars ger efter snart. Online-uppdragen bör ge mer payback.
Ja, det kan gå segt om du inte är högre level, du är i level? Men det är mycket roligare att spela online med just gemenskapen för då hittar man på bra mycket roligare saker att hitta på än att härja runt själv på singel! Mic är nästan ett måste!
Vilken konsol kör du på? Hjälper dig med några hundratusen på en timme, gäller bara att köra rätt uppdrag, om man inte glitchar då, men det händer inte här!
Citera
2014-05-28, 11:57
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
I GTA V Online blir det mest att man kör samma uppdrag hela tiden.
Absolut!
http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20130710112735/gtawiki/images/8/8a/TowTruck-GTAV-rear-trailer.png

Nej, men det finns några trevliga uppdrag. Dialogerna i sig är ju nästan värd tiden.
Citera
2014-05-28, 12:16
Medlem
Shotgun92s avatar
Lan idag med 4 Crew members

Om någon vill köra TDM/Capture mot oss så skicka pm så invitar vi er
Citera
2014-05-28, 15:32
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
Lan idag med 4 Crew members

Om någon vill köra TDM/Capture mot oss så skicka pm så invitar vi er

Edit: 360
Citera
2014-05-28, 16:34
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
Edit: 360
Synd, hade lätt kunnat joina er om ni körde ps3.
Citera
2014-05-28, 17:54
Medlem
Ghulers avatar
Tja,

är det någon som har något riktigt svårt och annorlunda special-race till PS3?

Gillar när det är lite utmaningar och inte bara rak väg.
Citera
2014-05-28, 18:40
Medlem
En intressant grej jag undrar är om någon har lyckats stoppa ett tåg med flera vagnar genom att sätta upp vägspärrar eller har lyckats få det att spåras ur ??

Alltså det finns ju massor av videor på YT om det men än har jag inte sett någon pröva att t.ex köra flera stora dumprar med grus/sand över rälsen o se vad som händer.. Vad är möjligt i gtav världen?

Ett uppdrag som finns vet jag är ju att man kan spränga bron så att tåget faller ner men det är ju tråkigt..

Finns det ställen där man kan växla rälsarna så att tåget åker i full fart där rälsen tar slut ut i..... nånstans??
Citera
2014-05-28, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pushy
En intressant grej jag undrar är om någon har lyckats stoppa ett tåg med flera vagnar genom att sätta upp vägspärrar eller har lyckats få det att spåras ur ??

Alltså det finns ju massor av videor på YT om det men än har jag inte sett någon pröva att t.ex köra flera stora dumprar med grus/sand över rälsen o se vad som händer.. Vad är möjligt i gtav världen?

Ett uppdrag som finns vet jag är ju att man kan spränga bron så att tåget faller ner men det är ju tråkigt..

Finns det ställen där man kan växla rälsarna så att tåget åker i full fart där rälsen tar slut ut i..... nånstans??
Har provat med lastbilar och diverse grejer och det har tyvärr inte fungerat kanske dumptruck, att få ens stopp på tåget. Det jag har hört är att man ska kasta fem stickys på loket så stannar den iaf, mer vet jag inte.
Citera
2014-05-28, 19:39
Medlem
Citat:
Har provat med lastbilar och diverse grejer och det har tyvärr inte fungerat kanske dumptruck, att få ens stopp på tåget. Det jag har hört är att man ska kasta fem stickys på loket så stannar den iaf, mer vet jag inte.

Ja dumptrucks ja ! Sånna där gula volvos som väger 100ton typ :P! En grej som är värt att pröva är väl att kanske göra en blockering precis vid ingången till en stentunnel, du vet en sån tunnel som går in i berget? Där bör man kunna blockera ingången med ett eller flera andra tåg. Men då krävs det att man kör den där modden tror jag där man kan köra omkring tåg på vanlig astfalt .

Synd bara att GTA V inte har förstörabara miljöer som BF4 har, då kunde man ju typ spränga ett berg så det rasar ner massvis med stenar som blockerar rälsen så tåget bara flyger åt helsike !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in