2014-05-05, 09:37
Medlem
lluBdeRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Suck... Femte tråden på tre dagar som behandlar detta ämne. Du har svaret i andra raden i din text (extrajobb). Vidare kan du panta burkar och donera sperma, du får 500 spänn per sats.

haha vilket jävla extrajobb

Nej TS, tyvärr finns det ingen "easy way" om du inte tycker det är värt att åka ner till Danmark och köpa ett kilo cannabis som du sen försöker sälja hemma i Sverige (rekommenderas Inte).
Senast redigerad av lluBdeR 2014-05-05 kl. 09:42.
Citera
2014-05-08, 02:30
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamon
Ja, men även om det är 33,3/33,3/33,3 så kan man ändå ha kunskap och jaga undervärderade odds och se positiva väntevärden i det. I det långa loppet är det svårt, men som en sista utväg kan man ändå se värdet i det bra oddset i att Sunderland kan slå Cardiff.
om man äger den kompetensen att man kontinuerligt kan slå oddsen är man knappast i behov av ett par snabba tusenlappar, utan man sitter antagligen och sippar margaritas på en vacker strand och skrattar åt dom som inte lyckas med denna bedrift. mig veterligen finns ingen sån person i hela världen. och även om han gör det, så är oddsen för att ts skulle vara en sån (aldrig tidigare skådad) naturbegåvning långt mycket sämre än att han ens skulle få in nån tusenlapp på ren chans.
Citera
2014-05-11, 18:08
Medlem
Korvmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBeachParty
Starta en YT-kanal och se till att få MÅNGA followers.

Hugg julgranar i skogen och sälj på stora torget.

Uppfinn något användbart som många kan tänkas köpa.

Kidnappa ett rikemansbarn.

Stjäl en kärnvapenmissil och sälj tillbaka den dyrt.

Lycka till - TBP

OT Tyvärr men TPB har ThePirateBay och ingen annan

Skaffa ett instagramkonto som lägger upp bilder på mode och annan skit, köp 100k följare, kontakta nystartade företag som passar in på kontots identitet och sälj reklamplatser. För att göra detta trovärdigt bör du ha en hemsida till detta som är bra och snygg samt twitter facebook google + youtube konto etc. Låt detta rulla på och lägg upp nya videos under ett år och troligtvis har du tjänat en del.
Citera
2014-05-23, 21:58
Medlem
Kollade på klipp på Youtube och kollade b.la. på detta: https://www.youtube.com/watch?v=P_xI2N3BPGA
En produktion som sänts på SVT, men ändå har en person lagt upp klippet, det får ligga kvar och användaren har annonser. Klippet har setts av 128.000 personer. Även om användaren inte blir rik borde det ändå ge en lant.
Låter väldigt konstigt att de accepterar att folk använder material sådär. Ladda hem ett avsnitt och klippa i windows media maker i princip...
Citera
2014-05-28, 08:51
Medlem
Hur får man tag på pengar snabbt och lagligt?

Hej!

Jag har ett lån som jag precis ska börja betala via autogiro.
Problemet är att det jag skulle betala var ca 2900kr/månad.. Det stod månadsannuitet 2986kr, men nu stod det när jag loggade in och kollade om något skulle dras, att det som skulle betalas in var 4126kr?! Hur gör man då?

Det stod att det var ränta 3900kr och kostnader 200 nånting..

Jag har bara 3500kr och skulle behöva 2000kr så jag har råd att betala hela skulden och leva lite..
Har ni några tips på hur man får tag på dom?
Lagligt självklart..

Pantbank, låna av släkt, panta burkar och gatumusikant funkar inte, så finns det något mer?

Finns det t.ex något stensäkert sätt att vinna på poker?
Kan man tjäna snabba pengar på hemsidor eller internet?
Skulle behöva dom inom 1 vecka om möjligt..

Dessutom undrar jag, ska jag behöva betala hela beloppet eller har dom gjort fel?
Det är Svea ekonomi som jag lånat av i en så kallad "skuldfinansiering"..

Tack på förhand!
Citera
2014-05-28, 09:08
Medlem
OffensiveShits avatar
Aldrig tänkt på att använda sökfunktionen här på flashback?
Du är inte ensam om att behöva snabba cash.
Citera
2014-05-28, 09:09
Medlem
pickledonions avatar
Du kan ju alltid sälja din kropp en eller två gånger. Om jag hade behövt två tusen kronor så hade jag tagit det från mitt sparkonto. Annars kan du ju prova roulettesystem som detta https://www.flashback.org/t538084. Men jag rekommenderar det inte. Jag rekommendarar att du samlar pant eller skiter i att "leva lite" denna månaden.

Du är väl förresten medveten om att med annuitetslån kommer du att bli tvungen att betala runt 4126 kr varje månad tills lånet är avbetalt. Bara så att du har en plan på hur du ska få tag på extrapengar nästan månad.
Citera
2014-05-28, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickledonion
Du kan ju alltid sälja din kropp en eller två gånger. Om jag hade behövt två tusen kronor så hade jag tagit det från mitt sparkonto. Annars kan du ju prova roulettesystem som detta https://www.flashback.org/t538084. Men jag rekommenderar det inte. Jag rekommendarar att du samlar pant eller skiter i att "leva lite" denna månaden.

Du är väl förresten medveten om att med annuitetslån kommer du att bli tvungen att betala runt 4126 kr varje månad tills lånet är avbetalt. Bara så att du har en plan på hur du ska få tag på extrapengar nästan månad.

Martingalestrategin funkar bara när man har oändligt med pengar, annars hade jag använt den taktiken..
Men finns det något mer säkert sätt?

Jag har inte haft möjlighet att spara dessutom så det kontot är tomt..

Men det står annuitet 2986kr i månaden.. Då borde det väl vara den summan att betala eller har jag fel?
Citera
2014-05-28, 09:33
Medlem
Som någon redan sade, hört talas om sökfunktionen? Finns massor av trådar på Flashback om hur man får tag på pengar snabbt, till exempel denna jättetråd:

(FB) Samlingstråd - Tjäna pengar

Helt otroligt att samma ämne dyker upp om och om igen, är folk för slöa för att ens orka kolla om ämnet redan har varit uppe innan de skapar en ny tråd?
Citera
2014-05-28, 09:36
Medlem
Det snabbaste och enklaste är att stoppa in ditt bankkort i bankomaten och ta ut pengarna.
Citera
2014-05-28, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sauvage
Som någon redan sade, hört talas om sökfunktionen? Finns massor av trådar på Flashback om hur man får tag på pengar snabbt, till exempel denna jättetråd:

(FB) Samlingstråd - Tjäna pengar

Helt otroligt att samma ämne dyker upp om och om igen, är folk för slöa för att ens orka kolla om ämnet redan har varit uppe innan de skapar en ny tråd?

Jag hade även en annan fråga kring själva lånet också därav att jag öppnade en ny tråd..
Citera
2014-05-28, 15:10
Medlem
pickledonions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitskugga
Martingalestrategin funkar bara när man har oändligt med pengar, annars hade jag använt den taktiken..
Men finns det något mer säkert sätt?

Jag har inte haft möjlighet att spara dessutom så det kontot är tomt..

Men det står annuitet 2986kr i månaden.. Då borde det väl vara den summan att betala eller har jag fel?

Jag vet inte vad som ingår i den summan. Annuitet är vanligen räntan + ammorteringen i ett annuitetslån. Däremot verkar det som om räntan är rörlig vid den lösning du har valt. Som jag förstår det så erbjuds dessutom en individuell överenskommelse för det lån du har tagit. Jag vet inte vad som står i dina papper, men det låter som om du inte har läst det finstilta tillräckligt väl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in