2014-05-28, 01:56
Bannlyst
Alla Gå Och Gilla!!! Gilla Gilla Gilla!!!!
Citera
2014-05-28, 01:56
Medlem
MaxDLs avatar
Mycket bra. Har gillat på facebook. Det är den blå MI symbolen när man söker.

Känns mer balanserat nu på något sätt.
Citera
2014-05-28, 02:01
Medlem
LagomSnigels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
De tycker ju att "alla människor är lika mycket värda" så det är väl bara att gissa vad det är för typ av parti...

Ett antirasistiskt och antifeministiskt parti.

Precis som FI fast FI är manshatare.

Ett tramsparti dvs.
Ja risken är ju att de bara kommer tävla med F! om vem som har mest "jämlik" politik och vem som svär mest trohet till doktrinen om "allas lika värde". Då blir det ett spel på kulturmarxistiska villkor och ingen egentlig motpol till F!.

M! kan dock vara effektivt som ett vapen mot F! om det håller en smått sarkastisk profil och driver med F!:s politik, vilket de verkar göra till viss del.
Senast redigerad av LagomSnigel 2014-05-28 kl. 02:07.
Citera
2014-05-28, 02:03
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iKQQL
Hur seriöst är detta parti? Ja,ungefär såhär:

http://www.ladda-upp.se/bilder/jcyhglojbthgoc/
http://www.ladda-upp.se/bilder/vfoydhkirrqhqo/

Tänkte väl att det var något sådant.

Vi behöver inga fler tramspartier som FI som splittrar könen.
Citera
2014-05-28, 02:06
Medlem
checkthisout.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Tänkte väl att det var något sådant.

Vi behöver inga fler tramspartier som FI som splittrar könen.
Däremot tycker jag att det finns politisk potential i den manliga frustrationen i Sverige. Det är trots allt oändligt många fler män som inte får dejta/knulla än kvinnor.

Kvinnor styr skiten och frustrationen måste vara enorm. Min känsla är att många av dessa frustrerade män fångades upp av SD.
Citera
2014-05-28, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av checkthisout.
Däremot tycker jag att det finns politisk potential i den manliga frustrationen i Sverige. Det är trots allt oändligt många fler män som inte får dejta/knulla än kvinnor.

Kvinnor styr skiten och frustrationen måste vara enorm. Min känsla är att många av dessa frustrerade män fångades upp av SD.

Sverige är lite som en skolklass. Du har en liten skara sportnördar som ligger med alla brudar. Resten är utanför och nördar sig med annat. Dock så behöver ju nördar sex precis lika mycket som sportnördarna, så det är oundvikligt att frustrationen läggs på hög, och tillslut explodera.

Just nu verkar det bara vara klagomål från män. Klaga klaga klaga och klaga. Men ja, behovet är ju lika stort för det, och det slutar ju inte växa för det heller.
Citera
2014-05-28, 02:21
Medlem
Ledarens avatar
Sök på maskulint initativ på twitter och du kommer hitta en hel drös med arga människor som redan nu jämnställer m! med sd.

Den ständigt kränkta Caroline Farraj är en av de som gnäller direkt, tex.
Citera
2014-05-28, 02:25
Medlem
Att bilda parti, och bli valda, det är ju fullkomligt orealistiskt. Men!
De kan nog fungera opinionsbildande. Att sätta press på gråsossarna att inte ge efter för vänsterdårarna är ett realistiskt mål.
Citera
2014-05-28, 02:30
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Bästa gruppen på länge! Hoppas gruppen kämpar för att ta bort kvinnors rösträtt, att kvinnor max får tjäna 50 % av mannens lön för samma utförda arbete och att inga kvinnor får ingå i bolagsstyrelser.

Jaha, och vem ska knulla ihop stålarna när ens karl med låg A-kassa blir arbetslös i ditt skräckscenario ?? Är man sexuellt attraktiv som kvinna så är det i stort sett omöjligt att tjäna mindre än en arbetslös karl. - I Sverige.

Du får nog tänka ett par varv till och inse att sålänge sexförsäljning är tillåten i Sverige, så kommer ni olagliga köpare (dvs karlarna) att dra in lägre inkomster till hushållet - när ni går arbetslösa eller saknar akademikerlön.
Citera
2014-05-28, 02:35
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av im3w1l
Att bilda parti, och bli valda, det är ju fullkomligt orealistiskt. Men!
De kan nog fungera opinionsbildande. Att sätta press på gråsossarna att inte ge efter för vänsterdårarna är ett realistiskt mål.

Varför är det så orealistiskt? Jag tror faktiskt dom kan lyckas, sådan publicitet dom fick nu och får inom närmsta dagarna kommer vara enormt för dem, speciellt OM dom lyckas ta fram ett ordentligt partiprogram.

Tänk dig, 4 gossar från Uppsala UNI, slog sig igenom på facebook och skapade ett parti! Helt plötsligt så röstar folk på dem, finns mycket bra kommentarer där ute och det finns MÅNGA som aldrig röstar men kanske drar fram vallappen för detta parti.

Who knows, time will tell! Jag stödjer M! and i'll do it all the way.
Citera
2014-05-28, 02:39
Medlem
checkthisout.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avishaman
Sverige är lite som en skolklass. Du har en liten skara sportnördar som ligger med alla brudar. Resten är utanför och nördar sig med annat. Dock så behöver ju nördar sex precis lika mycket som sportnördarna, så det är oundvikligt att frustrationen läggs på hög, och tillslut explodera.

Just nu verkar det bara vara klagomål från män. Klaga klaga klaga och klaga. Men ja, behovet är ju lika stort för det, och det slutar ju inte växa för det heller.
Jag håller med. En del av problemet är att män också skäms när de inte kan hitta en kvinna. De skyller på sig själva.

Svenska kvinnor är generellt väldigt dåligt "relationship material". Feminister med PK-värderingar som inte uppskattar familjen och flyttar till stora städer för att jobba/plugga. I princip omöjligt att starta ett förhållande med dessa arroganta fittor då de själva mer eller mindre struntar i män.

Svensken är tyvärr för trög för att fatta detta, men i USA har vi sett reaktioner (tex Elliot Rodgers och George Sodini).
Senast redigerad av checkthisout. 2014-05-28 kl. 02:42.
Citera
2014-05-28, 03:19
Medlem
gipuzkoas avatar
Jag tycker att det är ett helt ok "roligt" svar från en annan sida men samtidigt, var ska detta sluta?

Jag blir rädd bara när jag tänker på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in