2014-05-28, 01:12
Medlem
watsups avatar
Blir fan illamående när jag läser Daniel Frisk och Erika Jansdotters kommentarer i gruppen. Vet inte varför men fan vad sjukt det känns att folk är så jävla störda i huvudet. Dom tror att dom kommer med några som helst argument för något men dom snackar bara skit. Helt ofattbart att det finns människor som är så hjärndöda. Lägre än djur..
Citera
2014-05-28, 01:14
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Bra initiativ. Kör på grabbar.
Citera
2014-05-28, 01:17
Medlem
Endsiegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Frågan är var de står i invandringsfrågan?

Det är i princip detta som avgör ALLT, skulle det nu utvecklas till ett seriöst projekt, vilket jag ej tror.
Citera
2014-05-28, 01:19
Medlem
h4xx3r_kuks avatar
Robert herrmansson går väl under namnet ipongo va?

Känns ju lite väl flummigt detta
Citera
2014-05-28, 01:19
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Är det här ett konstprojekt eller är det på riktigt?
Hittade två stycken, den som heter "Manligt initiativ" (som säger sig ha registrerat en partibeteckning 2013) och maskulint initiativ (den med 20 000 gillningar). Vilken är the "real deal"?

Är väl ingen som vet riktigt. Frågan är om de själva ännu fullt ut vet vart det ska leda. Som en ren plojgrej, som ett projekt för att skapa debatt, eller så som en verkligen seriös satsning mot ett framtida riktigt parti. Finns inget parti vid namn Manligt initiativ registrerat hos valmyndigheten. Inte heller detta finns registrerat.

Det mest intressanta hitills har ju varit att läsa alla kommentarer på Facebook-sidan där kanske just en aspekt tydligt visats. Den här ensamrätten som verkar finnas för feminism ska vara det enda rätta för så många. En feminism då som vänsterdriven.
Citera
2014-05-28, 01:22
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spyder123
Du kan granska följande människor. Tyvärr inte Filip & Fredrik, de hade nog blivit sönderpiskade av media.

Max Delér, språkrör Uppsala
Ludde Åkerlund, språkrör Uppsala
Robert Hermansson, språkrör Umeå
Robin Gogberg, språkrör Umeå

Ryktet säger att det skapades från en person som utmanade en av de där uppe att starta ett parti (då de hade nån debatt eller så) Måndag morgon. Sedan var de igång måndag kväll. Ganska driftigt.

Vore ju underbart om de nu tog fram ett helt lysande partiprogram med underlag för allt på några dagar (till skillnad från partier som bara kommer med floskler som tar år att utveckla utan underlag för ett ord de påstår...) även om det nu inte blir någon seriös satsning
Citera
2014-05-28, 01:34
Medlem
Går M! in för att begränsa invandringen (och inte anställer rasister) och sänka skatterna tror jag dem kan ha något stort på gång.
Citera
2014-05-28, 01:41
Medlem
Ledarens avatar
Tror knappast att M! kommer vilja gå samma väg som SD, men jag tycker det är rätt roligt initiativ så om deras partiprogram ser lockande ut så får de min röst till hösten.
Citera
2014-05-28, 01:48
Medlem
iKQQLs avatar
Hur seriöst är detta parti? Ja,ungefär såhär:

http://www.ladda-upp.se/bilder/jcyhglojbthgoc/
http://www.ladda-upp.se/bilder/vfoydhkirrqhqo/
Citera
2014-05-28, 01:51
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endsieg
Det är i princip detta som avgör ALLT, skulle det nu utvecklas till ett seriöst projekt, vilket jag ej tror.

De tycker ju att "alla människor är lika mycket värda" så det är väl bara att gissa vad det är för typ av parti...

Ett antirasistiskt och antifeministiskt parti.

Precis som FI fast FI är manshatare.

Ett tramsparti dvs.
Citera
2014-05-28, 01:53
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iKQQL
Hur seriöst är detta parti? Ja,ungefär såhär:

http://www.ladda-upp.se/bilder/jcyhglojbthgoc/
http://www.ladda-upp.se/bilder/vfoydhkirrqhqo/

Tydligen fick han som skrev det kicken och tog inte detta blivande parti (tydligen) på allt för stort allvar. Han blev också bannad från Facebooksidan, enligt kommentaren.
Citera
2014-05-28, 01:55
Bannlyst
Underbart!! M! har redan 20.000 gillningar, bara 60.000 kvar och dom är om F!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in