2014-05-28, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Vad jag menar med riktiga citerade du just, jag gav exempel. Nej MI är inte för jämställdhet, MI är militanta antifeminister och strävar efter ett mansstyrt samhälle

Menar du på fullaste allvar att fi på fullaste allvar vill nåt annat?
Citera
2014-05-28, 04:07
Medlem
EvilGs avatar
Dessa herrar har fått oerhört stor inflation i självförtroende. Vad gör de nu måntro? Drömmer de om att de äntligen har fått något kompensatoriskt i kukmätningsdepartementet?

Wow, grattis. 20 000 likes, det fixade för fan riksidioten Anton Abele för att ta sig in i riksdagen.
Maskulint är inte ens en antonym till feminism, det är maskulinismen/konservatismen. Fårskallar

Jag gav F! en like nyss, inte för att jag gillar deras politik, utan på grund av denna sidan.
Senast redigerad av EvilG 2014-05-28 kl. 04:18.
Citera
2014-05-28, 04:09
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Menar du på fullaste allvar att fi på fullaste allvar vill nåt annat?

När har jag nämnt F! en endaste gång i den här tråden? Men nej, jag tror inte att F! strävar efter ett kvinnostyrt samhälle
Citera
2014-05-28, 04:18
Medlem
Aleh09s avatar
Skulle man köra i princip rakt motsatt många av F!:s förslag så blir det ju ganska bra. Om M! skulle ha det som utgång kan de nog kamma hem ganska många röster.

F!-> M!
Fri invandring->extremt restriktiv invandring
Sexualkunskap för förskolebarn->högstadiet mer rimligt
Kvotering->ingen kvotering
Införa tredje juridiskt kön->nej det är sinnessjukt
osv osv
Citera
2014-05-28, 04:42
Medlem
Insomfornis avatar
Vi bör inte gå alltför hårt åt Daniel Frisk. Tänk på att det inte alltid är så lätt för en förvirrad och smått efterbliven ung kille att få grepp på saker och ting. Ibland kan det istället bara vara skönt att glatt lyda massmedias direktiv till ren och skär godhet, och det är ju tanken som räknas, eller hur?
Citera
2014-05-28, 04:47
Bannlyst
Om twitter vore överensstämmande med verkligheten så skulle jag inte ha någon som helst respekt för svenska kvinnor.
Citera
2014-05-28, 05:33
Medlem
BaldEagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av checkthisout.
Däremot tycker jag att det finns politisk potential i den manliga frustrationen i Sverige. Det är trots allt oändligt många fler män som inte får dejta/knulla än kvinnor.

Kvinnor styr skiten och frustrationen måste vara enorm. Min känsla är att många av dessa frustrerade män fångades upp av SD.

Vad är tanken att detta parti ska göra då? Tvinga kvinnor att ha sex med dessa män?

Känns ju väldigt larvigt med ett parti för massa kränkta män som inte lyckas skaffa sig ett ligg. Kan de inte gå en raggningskurs istället? PUA eller liknande.
Citera
2014-05-28, 05:37
Medlem
Wayaheads avatar
Ingen som ser kopplingen antalet och det ständigt ökande thailändska massagesalonger i landet. I vissa städer är det en salong i snart sagt varenda kvarter. Den utbredningen går utanpå allt annat, inte mycket ordas om det, pliktskyldigast någon blänkare per år om misstänkt sexförsäljning, eller att någon skattmas gjort en rajd och konstaterat att där fanns visst en kassaapparat och att de betalar säkert sin skatt. En sak är säker och det är att salongerna håller våldtäktsstatistiken nere. Den här verksamheten ser myndigheterna mellan fingrarna på, huvudsaken är att den största myndigheten, svensk feminism, får växa vidare ostört. Finns någon form av strategi bakom det här, är denna explosiva utbredning sanktionerad för att behålla ett visst lugn?
Citera
2014-05-28, 06:11
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaldEagle
Vad är tanken att detta parti ska göra då? Tvinga kvinnor att ha sex med dessa män?

Känns ju väldigt larvigt med ett parti för massa kränkta män som inte lyckas skaffa sig ett ligg. Kan de inte gå en raggningskurs istället? PUA eller liknande.

Jag skall säga dig vad som tilltalar mig med det här partiet.

Jag är så jävla trött på pk-feminismen och att vi har en blivande stadsminister som säger sig vara feminist och att allting i debatten handlar om hur viktigt det är med kvinnor och hur dåliga män är.
Feministerna ljuger förbannat mycket också, och dom har tillochmed infiltrerat akademin med sina irrläror. Där sitter feministproffesorer och pratar om hemliga statistiska pedofilnätverk som om hennes fantasier vore vetenskap.

Dessutom borde vi verkligen rusta upp Gotland, för ryssen kommer...
Citera
2014-05-28, 07:06
Medlem
Naravodomoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
När har jag nämnt F! en endaste gång i den här tråden? Men nej, jag tror inte att F! strävar efter ett kvinnostyrt samhälle

Du "tror" inte det alltså? Har du läst partiprogrammet?
Citera
2014-05-28, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aleh09
Skulle man köra i princip rakt motsatt många av F!:s förslag så blir det ju ganska bra. Om M! skulle ha det som utgång kan de nog kamma hem ganska många röster.

F!-> M!
osv osv

Lika lön för lika arbete – olika lön för lika arbete
Mindre sexuellt våld – Mer sexuellt våld
Bättre rättsäkerhet för våldtagna – Mindre rättsäkerhet för våldtagna, de kan sluta anmäla helt.
Lika fördelning av föräldraansvar – olik fördelning av föräldraansvar

ja blir ju helbra du.
Citera
2014-05-28, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aleh09

F!-> M!
osv osv

Detta är väl inte ens åsikter, utan snarare sunt förnuft. F! är ett extremt parti, vilkas åsikter man ska ta med en nypa salt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in