2014-05-27, 23:09
Medlem
Brutalochsnellhahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liiiinn
Det är ju inte riktigt så det fungerar. Du måste inte "gosa" med folk som har andra åsikter, men folk verkar inte riktigt förstå vad yttrandefrihet innebär. Jag anser att det är lite av 'dagisnivå' att inte kunna lyssna/vara vän med människor som röstat på SD. Du kan ju inte direkt utgå från att dessa människor vill "döda dig".
Det är precis så det är, dom vill motverka mig och därför har jag inte lyxen att vara naiv som du. Du kanske anser att det är dagisfasoner av mig, men det är främst för att du inte förstår den situation jag befinner mig i. Du är däremot ytterst duktig på att förstå mina fiender. Hur kommer det sig? Är det dagisnivå på mig eller är det ni som är klängiga? Yttrandefrihet har ingenting med det här på facebook att göra, hur skev är du egentligen?
Citera
2014-05-27, 23:21
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brutalochsnellhaha
Vadå ni? Ja jag tycker inte om rasister som vill motverka mig, det räcker med att man är en ärthjärna för att begripa detta. En fråga bara: varför ska varenda SD/rasist på forumet ha en tecknad figur som avatar? Har lagt märke till sambandet på senare tid.

Du verkar var nån egomaniac, jag är inte förvånad att vänstern drar till sig sånt patrask.
Citera
2014-05-27, 23:37
Medlem
Liiiinns avatar
Citat:
Det är precis så det är, dom vill motverka mig och därför har jag inte lyxen att vara naiv som du. Du kanske anser att det är dagisfasoner av mig, men det är främst för att du inte förstår den situation jag befinner mig i. Du är däremot ytterst duktig på att förstå mina fiender. Hur kommer det sig? Är det dagisnivå på mig eller är det ni som är klängiga? Yttrandefrihet har ingenting med det här på facebook att göra, hur skev är du egentligen?
Motverka dig? Du ska alltså snoka upp vilka som är medlemmar på denna sida som TS länkade och sedan ta bort dom som gått med i gruppen som vän utan deras vetskap. Hur kan dessa motverka dig? Det är ju då DU som tar bort dessa utan att någon av dem kanske ens har gjort någon talan i det hela, eller kanske inte ens röstat på SD. Jag röstade inte på SD men är medlem på den sidan.

Hur kan man sitta och skrika att folk är rasister som röstar på SD utan att personer ska kunna få försvara sig i frågan? Ni som beter er såhär måste ju inse att man ska kunna acceptera andras åsikter utan att springa ifrån och gnälla som en liten unge för att någon annan inte tycker om samma saker som du gör. Inte blir väl du förbannad för att någon annan kör en annan bil än vad du gör? Om det är någon som är skev så är det helt klart du. Du är ju förfan rasistiskt ställd mot alla som röstat SD då du behandlar dessa människor på samma vis som du själv inte vill att invandrarna ska bli behandlade, och som pricken över "i" så ska dessa människor inte ens ha rätt att försvara sig.
Citera
2014-05-27, 23:38
Medlem
Liiiinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Du verkar var nån egomaniac, jag är inte förvånad att vänstern drar till sig sånt patrask.
Jag är inte heller ett dugg förvånad.
Citera
2014-05-27, 23:45
Medlem
Liiiinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onnyt
Varför skulle mina barn skickas ut? De är födda och uppvuxna i Sverige. Nej jag syftar inte på Svenska medborgare utan på folk som befinner sig i landet med tillfälliga eller permanenta uppehållstillstånd. Det är ju så att säga, i mina ögon, en prövotid på om man verkligen bör bli Svensk medborgare.
Håller med dig. Det jag undrar lite över är hur det ser ut när vi kommer till deras länder? Vi måste gång på gång anpassa oss efter deras principer och regler, men när dessa kommer hit så är vi rasistiska om vi inte låter dem göra på sitt vis. Nu säger jag inte att vi inte ska låta dem göra på sitt vis, men jag vill att folk ska fundera lite över hur det ser ut när vi kommer till deras länder.
Citera
2014-05-28, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liiiinn
Motverka dig? Du ska alltså snoka upp vilka som är medlemmar på denna sida som TS länkade och sedan ta bort dom som gått med i gruppen som vän utan deras vetskap. Hur kan dessa motverka dig? Det är ju då DU som tar bort dessa utan att någon av dem kanske ens har gjort någon talan i det hela, eller kanske inte ens röstat på SD. Jag röstade inte på SD men är medlem på den sidan.

Hur kan man sitta och skrika att folk är rasister som röstar på SD utan att personer ska kunna få försvara sig i frågan? Ni som beter er såhär måste ju inse att man ska kunna acceptera andras åsikter utan att springa ifrån och gnälla som en liten unge för att någon annan inte tycker om samma saker som du gör. Inte blir väl du förbannad för att någon annan kör en annan bil än vad du gör? Om det är någon som är skev så är det helt klart du. Du är ju förfan rasistiskt ställd mot alla som röstat SD då du behandlar dessa människor på samma vis som du själv inte vill att invandrarna ska bli behandlade, och som pricken över "i" så ska dessa människor inte ens ha rätt att försvara sig.
Jag ballar inte med dig mer och det är uppenbart att du är största SD sympatisören. Här ska du komma och spela oberoende va. Jag vill inte ha några vänner som gillar SD, punkt. Om du inte kan acceptera mitt beslut så är det du som är odemokratisk.

Jag är inte vänster och har aldrig röstat på dom, brukar antingen rösta S eller M. Har väldigt svårt för vänsterpolitik, det är så orationellt och oekonomiskt. Men SDs senaste framgångar har haft en sådan inverkan på mig så att jag överväger att rösta på något på vänsterkanten.
Citera
2014-05-28, 00:17
Medlem
Aghartas avatar
Ni som påstår att sverigedemokrater är intoleranta borde lära känna min bror. Han vet om att jag är kommunist och har ett förhållande med en 8-årig arabisk flicka men det är ingenting som påverkar vår goda relation. På samma sätt har inte jag några problem med att han är sverigedemokrat och kallar sig patriot. Det är faktiskt ganska trivsamt att sitta på hans altan och lyssna på Ultima Thule och diskutera invandringspolitik.
Citera
2014-05-28, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
Ni som påstår att sverigedemokrater är intoleranta borde lära känna min bror. Han vet om att jag är kommunist och har ett förhållande med en 8-årig arabisk flicka men det är ingenting som påverkar vår goda relation. På samma sätt har inte jag några problem med att han är sverigedemokrat och kallar sig patriot. Det är faktiskt ganska trivsamt att sitta på hans altan och lyssna på Ultima Thule och diskutera invandringspolitik.
Jag är så trött nu att jag faller ihop snart, men det här var för sjukt för att lämnas. Har du en sexuell relation med en 8 årig flicka?
Citera
2014-05-28, 00:51
Medlem
DaveGrohls avatar
Fy fan för intoleranta människor som röstar på SD, sådana åsikter tolererar jag definitivt inte!

Citera
2014-05-28, 00:52
Medlem
Jag vet "invandrare" ...andra generation så att säga som röstar På SD
Ett jävla tjatande åxå om invandring..

Det e ju inte 30 tal nu och NSDAP som har tagit makten
Sen om jag fattat det rätt så FÖRBJUDER inte SD invandringen utan vill ha bättre kontroll o begränsa den..
Det e en JÄKLA skillnad det......Dessutom e det inte försvarbart att man kan befinna sig olagligt i Sverige och ÄNDÅ få tillgång till tandvård..sjukvård..m.m i princip gratis då "Kalle Kula" sliter som ett djur o tvingas pröjsa tusentals kronor för sin tandvård t.ex

Jag röstade inte SD förövrigt i EU valet.
Senast redigerad av snallakillen 2014-05-28 kl. 01:06.
Citera
2014-05-28, 01:22
Medlem
När ja ser barn som grupperar sig efter hudfärg och inte pratar samma språk i småskolan så känner ja nästa att ja vill rösta på SD. Sån segration kan vara skdligt för sverige i framtiden.
Citera
2014-05-28, 02:29
Medlem
Aghartas avatar
Citat:
Jag är så trött nu att jag faller ihop snart, men det här var för sjukt för att lämnas. Har du en sexuell relation med en 8 årig flicka?

Ja, har du några problem med detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in