Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-23, 16:13
  #265
Medlem
takeitchills avatar
Jag är inte SD-are och jag ogillar SD men jag är för en hårdare migrationspolitik. Det är väl runt 30-40 vänner som tagit bort mig på facebook p.g.a. politiska artiklar jag delat som stör deras världsbild (alltså artiklar från etablerad media, inga grumliga vatten). Artiklar från t.ex. Svd, dagens samhälle o.s.v. som beror viktiga frågor i dagens Sverige. Folk är lättkränkta i dagens Sverige. Vissa har varit nära vänner, eller nära vänner som jag hade för många år sedan. Visst blir man lite ledsen att folk ska ta bort en p.g.a. ens åsikter. Vissa har påstått att jag delat rasistiska artiklar när jag har delat artiklar från Svenska Dagbladet liksom. Blir såklart ledsen och tar åt mig när de påstår något sådant.
Citera
2016-10-23, 16:50
  #266
Avstängd
Mertillens avatar
Facebook är ett tönteri där PK-folket avslöjar sig och borde skämmas. De borde fatta att avsaknaden av respons och likes och skit tyder på att deras vänner fått nog för länge sedan. Bara riktigt dumma djävlar ur led med tiden som lägger upp PK-propaganda.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback