Citat:
Ursprungligen postat av
fleskdoris
Det bästa du kan göra är att ta rollen som behövs och skita i att jungla, alltså oftast köra support. Sen låtsas du bara att du är en dagisfröken och försöker få skitungarna på bra humör. Sättet man förlorar games (allt under hög diamond i alla fall, vet inte om högre) är p.g.a. att någon börjar flamea/trolla.
Brukar spela en del support men man känner sig så sjukt maktlös när ens ADC är dålig. Har spelat mycket Taric på sistone och på de senaste 20 matcherna har jag mött 2 vettiga ADCs resten bara feedar även i de matcher där jag själv spelar riktigt bra. Slutar alltid med att jag måste slösa all min mana och bränna summoners för att ens hålla min ADC vid liv.
Vet vad du menar men jag flamar verkligen aldrig. Oavsett hur dåliga min lagkamrater är så är jag inte en sån som snackar en massa skit i chatten.
Har helt tappat tron på spelet efter att jag fick en ban då jag lämnat i champion select 2 ggr. Ena gången då alla i laget medvetet trollpickar jungle bara för att jävlas. Andra gången för att flamandet började direkt och två i laget lovade att de skulle trolla hela matchen eftersom de inte fick de champs de ville ha