Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
Är du s ä k e r på att det är en E50 du kör? För min är ett monster.

Ok, jag skall inte överdriva men den är jäkligt tuff jämfört med mycket annat i samma tier. Känner inte riktigt igen mig i det som händer dig/er?
Troligtvis jag som är kass på att spela med den helt enkelt och utsätter mig för både korseld och mer fara än jag pallar med.
Citat:
Ursprungligen postat av
knypplarN
Blev precis automatiskt bannlyst för första gången. Spelade Himmelsdorf (sydspån) med min BC25t och precis efter countdown blir jag rammad av en Leo PTA i egna laget. Jag ber honom vänligt i chatten att ge fan i att krocka med mig eftersom att BCn inte direkt är spelets hårdaste vagn. Det slutar med att han följer efter mig upp på kullen och hela tiden försöker knuffa ut mig framför fiendevagnarna. Till slut tröttnar jag och skjuter två skott i honom och åker ner för berget. Då följer den fege fan efter och försöker skjuta och ramma mig när jag flyr ner över egen bas. Jag jag till slut får ladd bränner jag fyra skott i Leon och blir automatiskt avstängd i 1 timme. Är det verkligen såhär det ska fungera? Att det är helt okej att knuffa ut medspelare och när man försöker försvara sig blir man avstängd?
Lustigt nog mötte även jag en jävla idiot till Leo pta i helgen, han knuffade sig framför mig och tog över min position, vilket gjorde mig synlig och jag fick ta emot stryk. Kallade honom ett jävla rövhål och bad fanskapet lägga av. Vilket han inte gjorde och då gav honom ett skott i nyllet som tack och han efter det betedde sig precis som du skrev, blockerade mig, försökte knuffa mig framför fienden etc. Kanske rör sig om samma person, använde mig naturligtvis av samtliga klagomål jag hade, men jag tror faktiskt inte wg rör en fena då de har sitt automatiska system för lagskada och skiter i resten, så länge de får cash, vilket gör att bottar tolereras då de använder sig av premium. Korrupta ryssjävlar i sitt esse.