Citat:
Ursprungligen postat av
Xelious
Varför gillar du inte clownen Skillt?
Jag känner inte Skillt. Men du frågade ifall han var en "idol", vilket han inte är. Han har vissa bra egenskaper, och vissa dåliga egenskaper. Hans aktioner i Ukraina tycker jag inte är bra.
Citat:
Du som SVP-are stödjer fascisterna och Putin som brukligt är, vad tycker dina kamrater i SVP om Skillt?
Jag är inte medlem i Svp. Jag stödjer den östukrainska sidan för att de kämpar emot den CIA-understödda juntan i Kiev.
Citat:
Är dina åsikter vanliga inom partiet?
Ganska. Partiet verkar splittrat i den här frågan. Motgift är dock inte ett direkt Svp-organ skall sägas.
Citat:
Vilken "revolution" ser du har inträffat i Ukraina och hur kan du påstå att dessa 3-4 clowner har bidragit med något?
En USA-understödd revolution som syftar till att undergräva Ryssland och föra in Ukraina i den väst-judiska fållan har skett.
De har inte bidragit särskilt mycket men visst är det oroande att Svp-medlemmen Skillt har hjälpt dem så aktivt, till exempel med att träna soldater.
Citat:
Är det för Skillt är så pinsam i pressen eller för att han valt den anti-fascistiska ukrainska sidan istället för Dugins och Putins fascistiska som han inte har ditt gillande?
För att han har valt fel sida och för att han har ett dåligt track-record inom svensk nationalistisk politik.
Citat:
Är ni pro-ryska inom SVP och isåfall hur kan man vara landsförrädare och samtidigt SVP?
Jag är inte med i Svp. Är man landsförrädare ifall man är pro-Ukraina enligt dig? Verkar inte så.