Citat:
Ursprungligen postat av
Clayson
Är det inte intressant att Putin och pro-ryssar pratar om "fascism" hela tiden, men samtidigt stödjer största delen av högerextremister Putin och pro-ryssarna.
Mycket intressant, kommunister och fascister sida vid sida mot "fascisterna".
Man kan ju fundera vem som är "fascist" egentligen.......
Tips;
titta på: Valresultaten i hela EU ( Googla)
mycket intressant, kommunister (vänster) och fascister (extrem höger) som van många, många röster,
och vem stödjer Putler (Putin)? Då snackar vi EU...
Varför?? Det är en enigma för mig.