2014-05-26, 14:59
Avstängd
KungPungPats avatar
Om varken chemtrails eller utomjordingar fanns dock då skulle det vara väldigt mycket snack om de massiva vita sträcken på himmlen och anledningen till att utomjordingar håller sig borta från Jorden..

Tabuer skulle inte existera när det gäller dessa ämnen för det blir bara tabuer när en saftiigt lögn är gömmd under ytan.
Citera
2014-05-26, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Vad jag hört så sprayar dom självkopierande nanorobotar som börjar ta från vävnaderna och skapa nya kopior av sig själva innuti människor så transformeringen från människan till robot har redan börjat genom chemtrailsen.
Hur många månader kommer det ta innan transformeringen är klar? Eftersom de hållit på sedan mitten av 1990-talet borde omvandlingen vara klar när som helst.
Citera
2014-05-26, 18:29
Avstängd
KungPungPats avatar
Kvart över 22 ikväll är transformeringen klar..

uppenbarligen så är det människor som äter kött och död mat som ligger i riskzonen för jag såg en film om att nanorobotarna är programerade att ta candidasvamp i människor och skapa kopior av sig själva och alla som äter dålig mat har candidasvamp.

Dom tänker ju utrota 85% av befolkningen och förvandla runt 10% av befolkningen till robotar så dom flesta vill dom bara mörda så jag vet inte, kanske måste ni acceptera microchip i handen för att få bli robotar med evigt slavliv.

hur som helst så ser framtiden inte ljus ut för chemtrailsförnekare för dom satsar sitt liv på tron att allt är lungt trots att regeringar erkännt att dom sprayar haha så tror inte chemtrailsförnekarna på verkligheten för dom lever i en bubbla.
Citera
2014-05-26, 18:33
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felicidade
Transhumanistisk agenda genom att genetiskt modifiera människor, är enligt vissa bedömare vad som sker http://www.activistpost.com/2012/01/cdc-calls-morgellons-nanoworms-delusion.html

Och vad vill de modifiera oss till, bomullskoftor?

De vill hänvisa till CDC så då kanske det är bäst att kolla källan http://www.cdc.gov/unexplaineddermopathy/qa.html#goals som ger en annan bild än din länk, den sjukdommen finns inte utan är andra saker.

Intressant är meningen "50% had a hair sample that tested positive for one or more commonly abused drugs."

Det är fantastiskt att man skulle sprida bomullsliknane partiklar från 10 000 m höjd!
Citera
2014-05-26, 19:14
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Kvart över 22 ikväll är transformeringen klar..

Så om jag som köttätare lever kl 23 i kväll så vet jag att allt du skrivit hittills är rent skitsnack.

Inte för att jag inte redan visste det men det är skönt att få det bekräftat av dig...

Är förresten svensk sommartid, UTC eller enligt dallaspolisens interna tid som avses?
Citera
2014-05-26, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Intressant är meningen "50% had a hair sample that tested positive for one or more commonly abused drugs."
Det är kanske där den riktiga konspirationen är . I stället för att bekosta en dyrbar spridning av kemikalier via flygplan öppnar fler stater i USA för att folk ska betala för att droga ner sig själv med hjälp av "medicinsk" marijuana.
Citera
2014-05-26, 20:21
Bannlyst
Citat:
Kvart över 22 ikväll är transformeringen klar

Citat:
Ursprungligen postat av kiboko
Så om jag som köttätare lever kl 23 i kväll så vet jag att allt du skrivit hittills är rent skitsnack.

Inte för att jag inte redan visste det men det är skönt att få det bekräftat av dig...

Är förresten svensk sommartid, UTC eller enligt dallaspolisens interna tid som avses?

Transformering står det, inget om att du inte skulle leva, googla på transformering om du inte förstår. Tranny där
Citera
2014-05-26, 21:46
Avstängd
KungPungPats avatar
Det enda man behöver göra för att kunna spraya chemtrails över familjers huvuden över hela världen är att inte säga ett ord om det i media..

Om ni inte tror på det så lyssna på er själva och kolla sen på bevisen som finns online för folk över hela världen har plockat fram kameran och filmat molnen som planen sprutar ut bakom sig för ånga beter sig inte som chemtrails som ser ut som dismoln efter vinden smetat ut dom på himmlen.

Om det som sägs i media är verklighet och allting som inte sägs i media är lögner.. då blir man som er.
Senast redigerad av KungPungPat 2014-05-26 kl. 21:59.
Citera
2014-05-26, 23:15
Medlem
kibokos avatar
Citat:

Klockan är över 23 och jag kan meddela att jag fortfarande lever men börjar bli trött. Kan vara köttätande bakterier som käkat i sig det mesta av mig, går och lägger mig nu. Om frugan (vegetarian) hittar ett lik i morgon så hade han rätt, annars =>
Citera
2014-05-27, 00:30
Bannlyst
Citat:
Kvart över 22 ikväll är transformeringen klar.

Citat:

Citat:
Klockan är över 23 och jag kan meddela att jag fortfarande lever men börjar bli trött. Kan vara köttätande bakterier som käkat i sig det mesta av mig, går och lägger mig nu. Om frugan (vegetarian) hittar ett lik i morgon så hade han rätt, annars =>

Transformering står det, inget om att du inte skulle leva, googla på transformering om du inte förstår. Tranny där

Så du erkänner att du är en uppenbar idiot som inte förstår skillnaden mellan transformering och överlevnad
Senast redigerad av Felicidade 2014-05-27 kl. 00:41.
Citera
2014-05-27, 07:07
Medlem
Citat:
Transformering står det
Hur kan man upptäcka om någon har transformerats?
Citera
2014-05-27, 07:17
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Så du erkänner att du är en uppenbar idiot som inte förstår skillnaden mellan transformering och överlevnad
Det står iofs att "Dom tänker ju utrota 85% av människorna", men om vi bortser från det och ägnar oss åt att räkna hur många av oss som transformerades till robotar igår kväll istället så har jag efter noggrann inspektion av närstående konstaterat 0%. Inte heller verkar det vara någon större nyhet i medierna att de flesta av oss transformerats till robotar, men vi får väl se - du kanske inte ens kan svara längre eftersom du blivit en gräsklipparrobot eller nåt...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in