Citat:
Ursprungligen postat av
Arne Persson
Mycket fina! Har du själv "spit shine"-at dom?
Citat:
Ursprungligen postat av
AlisterG
Tack! Yes, putsat upp dem själv.
Vilken första klassens Aftonbladet-löpsedel-skandal det hade varit om AG hade varit tvungen att medge att han lämnar in sina skor till en skomakare för puts. Följt av bortförklaring i TVs morgonsoffor av typen "jag har haft det väldigt stressigt på senaste" och "det var bara en engångshändelse". Men det blir istället starten på ett mediedrev, och när det dyker upp smygtagna bilder av AG flanerande i skor från Rockport når förtroendekapitalet botten och han tvingas lämna forumet med svansen mellan benen och lägga ner bloggen. Ingen vill lyssna på ursäkter som "de är ju så bekväma och funktionella". AG blir skovärldens motsvarighet till
Axon. Endast en liten skara beundrare skyndar till hans försvar: "Han hjälpte mig ändå köpa mitt första par Meermin och väckte mitt intresse för herrskor." "So what om han photoshoppade glans på tåhättan på ett par skor som han snott bilderna på, han vet ju ändå hur man polerar i teorin". Vapenbrodern hoodog dras med i fallet, blir fullkomligt desillusionerad, och lockas över till den mörka sidan och börjar köpa Jeffery~West istället.