2014-05-23, 21:06
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baptiii10
Man kanske skulle kunna fylla en sån påse med rent kiss och förvara på gömd på jobbet. När man blir tillfrågad kan man säga att man precis kissat och då få tid på sig att hämta kisset och värma upp det under hängpungen. Det vore intressant o veta hur lång tid det tar innan kisset mäter 33 grader när man förvarar det i byxorna samt hur länge man kan förvara kiss utan att det blir "defekt". Man vet ju aldrig när ett slumpmässigt prov kommer och om man har förvarat det gömda kisset i ett halvår så borde det ju inte kännas som färskt men jag vet inte hur kisset beter sig i förseglad förpackning?

Låter jobbigt, men lättare är ju att gömma syntetiskt istället, det har en hållbarhet på 6 månader och kostar 100kr.

Citat:
Ursprungligen postat av baptiii10
Känns som om de blir misstänksamma om varje prov man lämnar är ogiltigt, men o andra sidan det är ju inte olagligt o dricka vatten.

Precis, det är inget ovanligt och det är ju rekomenderat att dricka 2 liter vatten om dagen hur som helst!

Citat:
Ursprungligen postat av oloa
Många säget att man kan neka pissprov och välja blodprov istället om man åker dit, men vad säger man till polisen? Vi säger du går på stan och är as bränd så kommer en polis fram och säger följ med här vi ska ta ett pissprov på dig. Så sägrr man jag vill ta blodprov istället så kanske dem frågar varför, vad svarar man då? Ni som har vart med om detta berätta gärna. Detta har inte hänt mig än som tur är men tänkte det är lila bra och vara förberedd. Har man alltid rätten till att ta blodprov?

Skriver från mobilen så bjuder på stavfel..

Bättre att du säger att du inte kan pissa i pressade situationer alls, över huvudtaget. Bara stå fast vid det helt enkelt, säg inte mer än vad du behöver. Ge dem blod, done.
2014-05-26, 12:00
Medlem
RullaDens avatar
Har rökt dagligen i cirka 2 veckor. Blev påkommen igår, de ville att jag skulle pissa idag och jag vägrade till en början.

Har hinkat vatten tills jag spytt flera gånger samt tagit b-vitamin tabletter men har troligtvis spytt ut dem med.

Fortsätter dricka stora mängder vatten.

Väger 65 / 173 lång normalbyggs.

De ville att jag skulle pissa men jag vägrade men nu vill jag det efter druckit kopiösa mängder vatten men min arbetsgivare säger att jag redan har "erkänt" jag skulle göra allt för att ogiltigförklara eller passera provet. Vad har ni för tips.

Har endast möjlighet till att dricka i princip. När jag kissar är kisset helt kristallklart.

Behöver verkligen hjälp, nyligen fått jobbet och det var av en slump att jag blev busted.

Om jag förlorar jobbet förlorar jag lägenhet och rubbet för det är allt jag har nu. Tips någon?
2014-05-26, 12:25
Medlem
MagicMacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RullaDen
Har rökt dagligen i cirka 2 veckor. Blev påkommen igår, de ville att jag skulle pissa idag och jag vägrade till en början.

Har hinkat vatten tills jag spytt flera gånger samt tagit b-vitamin tabletter men har troligtvis spytt ut dem med.

Fortsätter dricka stora mängder vatten.

Väger 65 / 173 lång normalbyggs.

De ville att jag skulle pissa men jag vägrade men nu vill jag det efter druckit kopiösa mängder vatten men min arbetsgivare säger att jag redan har "erkänt" jag skulle göra allt för att ogiltigförklara eller passera provet. Vad har ni för tips.

Har endast möjlighet till att dricka i princip. När jag kissar är kisset helt kristallklart.

Behöver verkligen hjälp, nyligen fått jobbet och det var av en slump att jag blev busted.

Om jag förlorar jobbet förlorar jag lägenhet och rubbet för det är allt jag har nu. Tips någon?

Tror du kommer förstöra provet genom att dricka så mycket, dvs du vinner tid.

Plan B, vilket jag inte vet om det är rykten eller inte.. MEN:
Annat alternativ är att "Yes" diskmedel, en klassiker man hört om många gånger, du tar massa Yes i fickan och exakt innan provet så kissar du på ditt finger du haft i en gäggig ficka. Det borde iaf göra provet ogiltigt.
2014-05-26, 12:30
Medlem
RullaDens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicMack
Tror du kommer förstöra provet genom att dricka så mycket, dvs du vinner tid.

Plan B, vilket jag inte vet om det är rykten eller inte.. MEN:
Annat alternativ är att "Yes" diskmedel, en klassiker man hört om många gånger, du tar massa Yes i fickan och exakt innan provet så kissar du på ditt finger du haft i en gäggig ficka. Det borde iaf göra provet ogiltigt.
Jo har en liten tvål i fickan ifall det blir dags.

Har fortsatt att dricka friskt med vatten samt kom jag in på ämnet att detoxa, dvs. Tranbär etc.

Hittade en artikel om att acelitylsyra eller vad det heter som finns i Treo ska hjälpa.

Så jag käka 2 treo och vatten, spydde som en gris efteråt så jag tog en till treo och vatten efter spyandet.

Tack för svar änsålänge, mer tips någon?
2014-05-26, 12:37
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Jo har en liten tvål i fickan ifall det blir dags.

Har fortsatt att dricka friskt med vatten samt kom jag in på ämnet att detoxa, dvs. Tranbär etc.

Hittade en artikel om att acelitylsyra eller vad det heter som finns i Treo ska hjälpa.

Så jag käka 2 treo och vatten, spydde som en gris efteråt så jag tog en till treo och vatten efter spyandet.

Tack för svar änsålänge, mer tips någon?

Nej men sluta drick så jäkla mycken vatten att du spyr, du kommer dö av skiten. Sluta med tvål osv för då är det bekrfäftat att du manipulerat testet, det räcker att dricka vatten och det kommer då bli ogiltigt men med en bra mycket rimligare anledning.

Att det blir utspätt av vatten är inget "konstigt" eller ovanligt för den delen heller. Tranbärsjuice och sånt kan du glömma för det hinner inte göra någon nytta ändå.

Sluta drick vatten, drick 2 liter innan dit prov imorgon så har du köpt dig lite mer tid åtminstone.
2014-05-26, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezzer
Av egen erfarenhet är det bara pissprov som gäller och har svårt att tro att dom skulle begära hårprov bara för att man försökt ta livet av sig.

Skulle inte hans morsa kunna tjata till sig att de gör ett hårprov också? Eftersom han bara är 17
2014-05-26, 12:54
Medlem
RullaDens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Nej men sluta drick så jäkla mycken vatten att du spyr, du kommer dö av skiten. Sluta med tvål osv för då är det bekrfäftat att du manipulerat testet, det räcker att dricka vatten och det kommer då bli ogiltigt men med en bra mycket rimligare anledning.

Att det blir utspätt av vatten är inget "konstigt" eller ovanligt för den delen heller. Tranbärsjuice och sånt kan du glömma för det hinner inte göra någon nytta ändå.

Sluta drick vatten, drick 2 liter innan dit prov imorgon så har du köpt dig lite mer tid åtminstone.
Ska försöka låta bli att dricka så mycket att jag spyr då. Vet inte ännu om jag kommer få göra provet då de säger jag har "erkänt" vilket jag inte har gjort. Det enda jag har sagt är att jag vägrar pissa, ok sa dem men sedan ändrade jag mig och vill pissa. Finns liksom inget val men nu verkar det som jag ek får fast jag säger att jag vill.

Anyways, ska inte slösa dyrbar tid. Fortsätter dricka 2 l i timmen vatten.
2014-05-26, 12:56
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ska försöka låta bli att dricka så mycket att jag spyr då. Vet inte ännu om jag kommer få göra provet då de säger jag har "erkänt" vilket jag inte har gjort. Det enda jag har sagt är att jag vägrar pissa, ok sa dem men sedan ändrade jag mig och vill pissa. Finns liksom inget val men nu verkar det som jag ek får fast jag säger att jag vill.

Anyways, ska inte slösa dyrbar tid. Fortsätter dricka 2 l i timmen vatten.

Du förstår nog inte vad jag säger om du bestämmer dig för att fortsätta dricka 2 liter vatten i timmen.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Vattenf%C3%B6rgiftning
Senast redigerad av BattleBuddha 2014-05-26 kl. 12:58.
2014-05-26, 13:07
Medlem
RullaDens avatar
Citat:
Du förstår nog inte vad jag säger om du bestämmer dig för att fortsätta dricka 2 liter vatten i timmen.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Vattenf%C3%B6rgiftning
Ja men jag vill ha ett konstant flöde så jag pissar med jämna mellanrum. Är 1 l i timmen farligt?
Om du kan hjälpa med att svara på den frågan.. hur mycket får jag dricka varje timme? Jag har druckit ganska mycket vatten idag, åtminstone 3 liter sedan 8-9 imorse.
Hur mycket bör jag dricka varje timme resten av dagen?
Senast redigerad av RullaDen 2014-05-26 kl. 13:10. Anledning: dd
2014-05-26, 13:15
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ja men jag vill ha ett konstant flöde så jag pissar med jämna mellanrum. Är 1 l i timmen farligt?
Om du kan hjälpa med att svara på den frågan.. hur mycket får jag dricka varje timme? Jag har druckit ganska mycket vatten idag, åtminstone 3 liter sedan 8-9 imorse.
Hur mycket bör jag dricka varje timme resten av dagen?

I timmen??? Få i dig 2-4 liter om DAGEN, förstår inte varför du envisas med att dricka sådana extrema mängder.
Det blir bra, bli inte radikal över detta nu.

EDIT: Sen kan njurarna bara hantera 16 ml i minuten.
2014-05-26, 13:27
Medlem
RullaDens avatar
Citat:
I timmen??? Få i dig 2-4 liter om DAGEN, förstår inte varför du envisas med att dricka sådana extrema mängder.
Det blir bra, bli inte radikal över detta nu.

EDIT: Sen kan njurarna bara hantera 16 ml i minuten.
Ok tack för svar. Jag vet inte om jag kommer bli tvungen att pissa idag men jag har iallafall fått i mig minst 3 liter vatten sedan imorse. Spytt en del vätska på det också.
Ska dricka en koppp vatten varje timme tills ikväll, (1 kopp 3 dl).
Jag har mått bra den senaste timmen, ingen spya eller sådär. Har koll på symptom för överintag av vatten samt jag häller i lite bordssalt i vattnet jag dricker.
Om det är någonting mer, citera. Jag uppdaterar.
Tack än en gång buddha.

Edit: käkade ikto (roche 2mg) för en 2 dagar sedan. Käkade 4-5mg totalt. Helt färsk på benso men jag kände inte så mycket så det är skitsamma. Dock vill jag veta ifall jag behöver oroa mig för att ikto ger utslag.
Tack på förhand
Senast redigerad av RullaDen 2014-05-26 kl. 13:31.
2014-05-26, 18:50
Medlem
Går det undvika på något sätt när dom gör drog test med tops innanför kinden och sedan skickas det iväg på analys?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in