Citat:
Man kanske skulle kunna fylla en sån påse med rent kiss och förvara på gömd på jobbet. När man blir tillfrågad kan man säga att man precis kissat och då få tid på sig att hämta kisset och värma upp det under hängpungen. Det vore intressant o veta hur lång tid det tar innan kisset mäter 33 grader när man förvarar det i byxorna samt hur länge man kan förvara kiss utan att det blir "defekt". Man vet ju aldrig när ett slumpmässigt prov kommer och om man har förvarat det gömda kisset i ett halvår så borde det ju inte kännas som färskt men jag vet inte hur kisset beter sig i förseglad förpackning?
Låter jobbigt, men lättare är ju att gömma syntetiskt istället, det har en hållbarhet på 6 månader och kostar 100kr.

Citat:
Precis, det är inget ovanligt och det är ju rekomenderat att dricka 2 liter vatten om dagen hur som helst!
Citat:
Många säget att man kan neka pissprov och välja blodprov istället om man åker dit, men vad säger man till polisen? Vi säger du går på stan och är as bränd så kommer en polis fram och säger följ med här vi ska ta ett pissprov på dig. Så sägrr man jag vill ta blodprov istället så kanske dem frågar varför, vad svarar man då? Ni som har vart med om detta berätta gärna. Detta har inte hänt mig än som tur är men tänkte det är lila bra och vara förberedd. Har man alltid rätten till att ta blodprov?
Skriver från mobilen så bjuder på stavfel..
Skriver från mobilen så bjuder på stavfel..
Bättre att du säger att du inte kan pissa i pressade situationer alls, över huvudtaget. Bara stå fast vid det helt enkelt, säg inte mer än vad du behöver. Ge dem blod, done.