Citat:
Ursprungligen postat av
irken
a
sitter man och mass spammar insults i all chat ska man inte ens ha chat restriction, då ska det vara ban direkt. jag ser hellre att de tar bort restriction och blir hårdare på bans eller stänger av folk från rankat. kan man inte kommunicera med sitt team fullt ut så ska man inte vara i ranked. det finns otroligt mycket folk som ignorerar pings och vill att man ska skriva istället. flertalet folk overextendar och dör för att man pingat istället för att skriva.
inte direkt sånt jag skrivit, oftast är det "dude what the **** was that?-.-" när någon springer in och tower divar 2 pers och stendör som en bronze 5. ibland hamnar man med folk som spelar som det är deras första dag i spelet, och det går en på nerverna och då kan det komma ett eller annat, " you **** suck". kan man inte ta det när man har förstört hela matchen för någon annan så tycker jag inte man har i LoL att göra. folk är för griniga i mina ögon. de vill att man ska behandla alla som en efterbliven kusin som inte riktigt lärt sig att man inte får dra katten i svansen.
nja man BEHÖVER inte skriva, men jag anser iaf att för att vara en bra lagspelare ska du kommunicera vid varje tillfälle du kan. om du vet att någon är viden buff så skriver du vem som är där och vart han var gick. det är så svårt att förklara allt man vill ha sagt i pings och de ynka meddelanden. och som sagt, det finns tyvärr väldigt många som ignorerar pings och håller sig till chat. flertalet gånger jag vart med om "stop fucking pinging, use chat".
därav anser jag att ban hade vart bättre än en löjlig restriction. mute finns av en anledning, det tar inte mer än 5 sekunder att lägga en mute. vilket man för övrigt ändå kommer göra om man tänker reporta någon.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ridan
a
du får jätte gärna dela med dig av vart du fått statistiken ifrån. det är skillnad på flame och flame. så fort man är mot något i denna underbara tråd så tror folk att man är den värsta sorten, den som sitter och skriver "im gonna rape your moms eyesockets with a rusty fucking spoon you piece of shit cunt" varannan minut.
säger jag något till en person så är det förtjänat. spelar du helt efterblivet och förstör matchen så ska man tåla att någon säger att man håller på och tabbar sig helt jävla otroligt och att man beter sig som en noob. men tyvärr är ju alla så sjukt butthurt i detta spel att så fort minsta lilla kritik kommer är man värre än hitler.
jag må vara otrevlig i mitt spelande ibland men att sätta chat beteende som värre rule breaking än trollande och feedande in game är helt efterblivet.
självklart är allt relativt och att någon tabbar sig ett game är helt ok, alla har en dålig dag. men det beror på hur du gör det och vilken attityd du har under tiden. sen att någon spelar sämre för att någon random kille på internet säger "you **** suck är ju bara ett tecken på att de inte borde spela spel öht. klarar man inte att spela vidare utav det lilla så har man ju verkligen en svår tid framför sig i riktiga livet där du inte ens har en mute.