Citat:
Ursprungligen postat av
bernad_law
Ja precis, du är inte intresserad att diskutera vilka dessa "folkets kämpar" är, för du vet jag har rätt. Men det går ju alltid att svamla på om CIA, judejymdödlor eller vad som nu passar....

Du tar del av de planterade sanningarna som CIA och andra desinformationskanaler står bakom och därigenom bygger du en konspiration kring enskilda företrädare för Folkrepublikerna - eller snarare, du upprepar bara vad som kommer från CIA.
Det är i det sammanhanget ingen som förnekar att det finns människor med olika åsikter bland folkfrontens förkämpar. Men dess styrka är att folket enas runt Folkrepublikens krav, vilket är självständighet från nazismen i Kiev och dess supporter USA/EU.
Så har enhetsfronter mot fascism alltid formulerats i Europa. Man har samlats bakom ett krav som har stor uppslutning och då bortsett från sinsemellan skilda värderingar, vilket är precis så som fascism och nazism skall slås tillbaks.
USA, CIA och dess företrädare och efterapare i trådar som denna, måste därför sprida desinformation, utmåla ledarena som suspekta, opålitliga, gansters, vettvillingar och i allmänhet färdiga för dårhuset.
Detta fungerar på lekis och bland lekis mest medvetna del här på Flashback. I verkligheten fungerar det inte och bland folket i de nya folkrepublikerna fungerar desinformationen inte heller.
Vi kan nu följa det misslyckade presidentvalet och fundera över vilka konsekvenser det har. Den mest uppenbara - med ett så lågt valdeltagande - är att den legitimitet Kiev hade i de ännu ej befriade områdena i östra Ukraina, helt kommer att försvinna. Vi kan således vänta oss en spännande period framför oss då fler regioner kommer att utropa sig som befriade och ingå i den nya unionen, Novorossiya.
Benard, jag minns hur du för en och annan månad sedan förringade de första ockupationerna i Donetsk och Luhansk; tyckte de skulle få hållas där, de där tokdårarna. Jag sade redan då, att du misstar dig. Detta var början på Ukrainas upplösning och jag fick förstås rätt.
Du håller kvar vid ditt spår om knäppgökar i ledningen för Folkrepublikerna men du kommer att med tiden fatta att ditt tal om knäppgökar helt saknar relevans för det som verkligen sker, då folket reser sig mot nazismen och bygger en ny stat, unionen Novorossiya, vilken kommer att innefatta halva Ukraina. Det kan gå snabbt.