Citat:
Ursprungligen postat av
thestalkerdude
Ta ditt ansvar som förälder och säg till dina barn att dom ska ge fan i droger och lär ut riskerna med brukande av droger! Bolla inte ansvaret till forumet och till oss användare som vill diskutera droger utan pekpinnar!
Klarar du inte en sådan simpel sak så har du misslyckas som människa och förälder.
som sagt, mina barn är vuxna, 25 och 27 och använder inte alkohol, droger eller tobak.
Min roll som förälder är över, med pekpinnar till dem, de fick de när de växte upp.
Frågan blir naturligtvis tillbaka; cad gjorde dina föräldrar eftersom du vill ha med droger att göra?
Tala om att misslyckas som förälder när ens barn väljer att gå den vägen.
Jag har rätt att ställa frågan om vad som är "öaglig droghandel-information" och vad som inte är det, vad det här handlar om, och svaret var entydligt; att tala om var det fanns mer seriösa säljare, med "renare" produkter.
Ni gör vad ni vill med ert liv, ni får ta vad ni vill, hur mycket ni vill, det är inte min business, men jag har all rätt i världen att fråga om inlägget, då jag ärligt talat inte fattar vad en "seriös drogförsäljare" är.
Efterom du blir uppretad så trampade jag på en öm tå, men jag dömer ingen.