Snabba svar innan sängdags hade uppskattats <3
Denna dag har vart fartfylld med tjack och välmående.
Jag har tagit 14mg (7st x 2mg) Iktrorivil ifrån dagens morgon till dagens slut(Förälskad i det mjuka stisset man får med ikto inblandat på tjack dagen). Jag är inte mycket för benso överlag men mot CS droger är det guld, då jag inte har så stor tolerans egentligen emot benzo är jag medveten om att jag tog mer(ganska mycket mer) än vad som egentligen hade behövts för att landa. I denna skrivande stund är jag helt landad ifrån Tjoet men mina grova sömnproblem räcker inte alltid med benson(antagligen gör den det med lite försök)
Men jag vill boosta på sömnigheten med Mirtazapine 15/30mg nu någon timme innan söngdags för en god lång natts sömn, vilket var så jävla länge sen nu.
MIN FRÅGA
Kan jag ta Mirtazapine 15mg? 30mg? Utöver Ikton jag tagit? Eller blir det farligt?
Jag har börjat funderat nu de senaste dagarna om jag inte är riktigt så klipsk som jag borde vara med den här sökfunktionen här på flashback, för jag f*cking letar i timmar utan något jävla legit svar på sisådär hela internet!
Snälla rara, om någon sitter med kunskap Och/gärna en länk ang detta, skriv den dirr

TJO <3