2014-05-21, 18:40
Medlem
NecroBytes avatar
Får typ 'vertigo'. Konstigt jag vet men ja..
Citera
2014-05-22, 08:48
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NecroByte
Får typ 'vertigo'. Konstigt jag vet men ja..

Vad konstigt.. Som ovanstående har jag inte heller känt något obehag vid snus-intag, jag tar alltid en dubbel eller trippel-prilla när ikton är slår igång. Vertigo känns mer som någon ryckning man skulle få vid en AT på ikto. Det kanske helt enkelt inte funkar så bra för dig? Får du det utskrivet och bara upplever sådant här obehag och ingen lindring så tycker jag att du ska byta medicin till stesolid kanske, alternativt ge det någon vecka.

Får du det utskrivet mot epilepsi eller för ångest? Eller köper du svart?
Citera
2014-05-22, 09:52
Medlem
NecroBytes avatar
Köpte svart, hjälper ångest såklart men man blir ju så motivationslös så jag vill nästan kasta bort det eller spara bara ett piller om man någonsin skulle behöva det. Tog xanax för jag älskade att jag blev så pratsam och glad och ville göra saker, brydde mig inte om ett skit heller, gillar inte ikto. Har inte så mycket ångest heller bara oro. Och jag har lite tunnelseende och det hjälper med benzos för jag har depersonalization störning.
Senast redigerad av NecroByte 2014-05-22 kl. 09:57.
Citera
2014-05-22, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NecroByte
Köpte svart, hjälper ångest såklart men man blir ju så motivationslös så jag vill nästan kasta bort det eller spara bara ett piller om man någonsin skulle behöva det. Tog xanax för jag älskade att jag blev så pratsam och glad och ville göra saker, brydde mig inte om ett skit heller, gillar inte ikto. Har inte så mycket ångest heller bara oro. Och jag har lite tunnelseende och det hjälper med benzos för jag har depersonalization störning.

Fick du DP efter eller innan du testat Xanor?
Citera
2014-05-22, 19:00
Medlem
NecroBytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
Fick du DP efter eller innan du testat Xanor?

Efter en helvetisk LSD tripp, kändes som jag fick en stroke eller något är ungefär mer än ett år sedan och jag läker fortfarande. Kunde inte ens prata i flera månader efteråt, måste vara något jävla stroke eller epilepsi anfall. Vet inte.
Citera
2014-05-22, 22:44
Medlem
Divine-Posts-Of-Truths avatar
Har bl.a 1-2 2mg iktorivil om dagen på recept mot ångest/oro men funderar på ett byte - Funderar dock vad som egentligen är bäst mot dessa åkommor; iktorivil eller stesolid? Och vilken dos stesolid borde jag ha i så fall om jag har 4mg iktorivil?
Citera
2014-05-22, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Divine-Posts-Of-Truth
Har bl.a 1-2 2mg iktorivil om dagen på recept mot ångest/oro men funderar på ett byte - Funderar dock vad som egentligen är bäst mot dessa åkommor; iktorivil eller stesolid? Och vilken dos stesolid borde jag ha i så fall om jag har 4mg iktorivil?
4 mg Klonazepam motsvarar 40 mg Diazepam. Vad som är bäst är individuellt men personligen tycker jag Klonazepam och Diazepam är lika bra ungefär, Klonazepam snäppet vassare. Klonazepam och Diazepam är de bästa allround-bensodiazepinerna IMO. Jag hade inte bytt Iktorivil mot Stesolid om jag var du, såvida du inte blir tillräckligt hjälpt utav Iktorivilen. Märkligt dock att du fick Iktorivil innan Stesolid, vilka bensodiazepiner har du fått utöver den?
Citera
2014-05-23, 00:11
Medlem
Snabba svar innan sängdags hade uppskattats <3

Denna dag har vart fartfylld med tjack och välmående.
Jag har tagit 14mg (7st x 2mg) Iktrorivil ifrån dagens morgon till dagens slut(Förälskad i det mjuka stisset man får med ikto inblandat på tjack dagen). Jag är inte mycket för benso överlag men mot CS droger är det guld, då jag inte har så stor tolerans egentligen emot benzo är jag medveten om att jag tog mer(ganska mycket mer) än vad som egentligen hade behövts för att landa. I denna skrivande stund är jag helt landad ifrån Tjoet men mina grova sömnproblem räcker inte alltid med benson(antagligen gör den det med lite försök)

Men jag vill boosta på sömnigheten med Mirtazapine 15/30mg nu någon timme innan söngdags för en god lång natts sömn, vilket var så jävla länge sen nu.

MIN FRÅGA

Kan jag ta Mirtazapine 15mg? 30mg? Utöver Ikton jag tagit? Eller blir det farligt?

Jag har börjat funderat nu de senaste dagarna om jag inte är riktigt så klipsk som jag borde vara med den här sökfunktionen här på flashback, för jag f*cking letar i timmar utan något jävla legit svar på sisådär hela internet!

Snälla rara, om någon sitter med kunskap Och/gärna en länk ang detta, skriv den dirr TJO <3
Citera
2014-05-23, 00:51
Medlem
Divine-Posts-Of-Truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
4 mg Klonazepam motsvarar 40 mg Diazepam. Vad som är bäst är individuellt men personligen tycker jag Klonazepam och Diazepam är lika bra ungefär, Klonazepam snäppet vassare. Klonazepam och Diazepam är de bästa allround-bensodiazepinerna IMO. Jag hade inte bytt Iktorivil mot Stesolid om jag var du, såvida du inte blir tillräckligt hjälpt utav Iktorivilen. Märkligt dock att du fick Iktorivil innan Stesolid, vilka bensodiazepiner har du fått utöver den?

Tack för din reply. Jo, det är sant. Tror jag behåller iktorivilen trots allt. Har iktorivil, xanor 2mg och 3mg xanor depot.
Citera
2014-05-23, 12:57
Medlem
KringExs avatar
Någon som brukar blanda Ikto med Tramadol och tycker att det är en trevlig blandning?
Citera
2014-05-23, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Någon som brukar blanda Ikto med Tramadol och tycker att det är en trevlig blandning?
Ja. En mycket trevlig blandning.
Citera
2014-05-23, 13:57
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ja. En mycket trevlig blandning.

Kul att höra. Droppade 4mg Ikto och 400mg Trama för en timme sen... bara invänta effekt då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in