2014-05-22, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Bahahahahahaahahaaaaaa då är det konstigt att vi inte kan hitta några bilder på sånna massiva sträck på himmlen från före år 2004 om alla flygplan även då hade avgaser som fryser och bildar massiva sträck på himmlen.
Det roliga är att chemtrail-hysterin började ca 1996. Åtta år före 2004.
Citera
2014-05-22, 19:37
Avstängd
KungPungPats avatar
Men din idiot fyfan vad äcklig du är när du ljuger för dig själv och andra..

NEJ det fanns inga chemtrails före 2004 utan det var då contrails som ENDAST syntes när ett plan steg på en viss höjd och contrailset försvinner efter 30 sekunder så det har ALDRIG legat långa sträck över hela himmlen före år 2004..

Jag såg contrails varje gång jag var i Stockholm nära Arlanda och jag levde år 1986 också och jag VET att det inte fanns nå jävla massiva sträck som ligger kvar på himmlen.

Du kan inte hitta en enda jävla bild sen 80-talet som visar ett lodrätt contrails som sträcker sig över hela himmlen och ligger kvar när planet flygit över horisonten.

Du kan inte ens hitta en bild ELLER ett tv-program från 90 talet som visar ett "contrails" som sträcker sig över hela jävla himmlen.

Så ta och dra ut huvudet ur röven så du kan se vekrligheten.

Hjälp han med det någon.
Citera
2014-05-22, 19:43
Bannlyst
Pernilla Hagberg heter politikern från Vingåker som talade om chemtrails i media - http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=87&artikel=5554459

Det finns fler som talar ut i olika länder som t.ex belgaren Louis Laurent - https://www.youtube.com/watch?v=5gWKTHngK34
Citera
2014-05-22, 19:48
Medlem
Citat:

NEJ det fanns inga chemtrails före 2004 utan det var då contrails som ENDAST syntes när ett plan steg på en viss höjd och contrailset försvinner efter 30 sekunder så det har ALDRIG legat långa sträck över hela himmlen före år 2004..

Jag såg contrails varje gång jag var i Stockholm nära Arlanda och jag levde år 1986 också och jag VET att det inte fanns nå jävla massiva sträck som ligger kvar på himmlen.

Du kan inte hitta en enda jävla bild sen 80-talet som visar ett lodrätt contrails som sträcker sig över hela himmlen och ligger kvar när planet flygit över horisonten.

Du kan inte ens hitta en bild ELLER ett tv-program från 90 talet som visar ett "contrails" som sträcker sig över hela jävla himmlen.

Hjälp han med det någon.

Figur 2
http://docs.lib.noaa.gov/rescue/mwr/088/mwr-088-05-0181.pdf

1 November 1955(!), visar två contrails varav ett sträcker sig över hela himlen även efter planet flugit ur bilden.
Citera
2014-05-22, 19:50
Medlem
Citat:

Hjälp han med det någon.

Att de är raka nu beror på att flygning har utvecklats och att det flygs med autopilot!
Vänd på myntet och svälj inte allt med hull och hår!

Finns en hel del om man lär sig att vara iaf lite källkritisk!
https://www.metabunk.org/threads/pre-1995-persistent-contrail-archive.487/

Du får tro vad du vill och anse dig ha rätt i vilken fråga som helst, men kom med riktig fakta istället för gissningar och påhitt!
Sluta gärna med påhopp också, du tas verkligen inte på allvar när du gör sånt!

+1
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Det roliga är att chemtrail-hysterin började ca 1996. Åtta år före 2004.
Citera
2014-05-22, 19:51
Avstängd
KungPungPats avatar
Men det är ju posetivt att ni inte tror på politiker för svenska riksdagen tog avstånd från Pernillas uttalanden direkt..

Sen får ni väl räkna ut själv om Pernilla är politiker eller vanlig människa när hon bryr sig om chemtrailsen över sitt huvud medans dom andra politikerna tar avstånd från henne.

Jag själv förstår att både Pernilla och riksdagen ljuger om chemtrails eftersom det är utomjordingar bakom chemtrailsen och inte CIA och FBI så tyvär så ä nog Pernilla inte en vanlig människa som man ska lita på utan tyvär så är hon antgaligen en agent som ska berätta en version av sannigen så inte folk börjar vakna upp till hela sanningen om chemtrails.
Citera
2014-05-22, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TEO
Ja hu, det här med chemtrails eller är det kondesstrimmor(?) är jobbigt. Här i NV skåne har vi gott om dom. Särskillt på fredagskvällar och söndagskvällar. Man skall också tänka på att brevid flyplatsen i Ängelholm så ligger en nedlagd (?) militärbas (F10) Är den verkligen nedlagd kan man undra?

Jodå, den är nog nedlagd
Närheten till Kastrup kan förklara en del också, Skandinaviens mest trafikerade flygplats (Västra Skåne har otroligt mycket trails)
Citera
2014-05-22, 20:01
Medlem
Citat:
Och varför har svenska politker och riksdagen samma åsikter om chemtrails som ni har då om politiker bara ljuger?

talar alla dom sanning om chemtrails förutom Pernilla?

Bahahahahahaa tyst idioter svara inte på det jag är inte intresserad av att veta eran tro.. skriv teran tro till riksdagen eller media, dom får betalt för att låtsas bry sig om eran tro.

Jobbigt att bli motbevisad ständigt va?
Märks då du inte kan diskutera!
Citera
2014-05-22, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
http://contrailscience.com/interactive-flight-map-visualization/

Du är lätt en sån person som följt Mansons minsta vink!

Här en kommentar till det länkade:

Deb says:
March 4, 2013 at 4:01 pm
You go a long way to explain CHEMtrails by using a CONtrail demonstration. CHEMtrails and CONtrails are different in that CHEMtrails linger and often become clouds. There is somethig other than water vapor in a CHEMtrail. I have seen thin veils, glistening in the sun (you have to be at the right angle to see them0, that is the effluent of a CHEMtrail. And I don’t see it high in the sky – I see it below the horizon line over the landscape. Jets that spew CHEMtrails do not follow the same patterns as passenger planes: reversing direction, loops, arcs, and a square grid pattern. This square grid pattern is DISsimilar to your spider web-like CONtrail patterns. You obfuscate the CHEMtrail issue with CONtrail facts which proves this assinine site for the CON it is. Who do you work for, anyway?
Citera
2014-05-22, 20:24
Avstängd
KungPungPats avatar
Ni idioter letar och letar tills ni hittar propagandan som målar bilden av att chemtrails är contrails..

Medans normala människor titar tillbaka på bilder och filmer för att se om det fanns chemtrails på himmlen förr i tiden eftersom man idag bara behöver slå på Tvn eller kolla ut igenom fönstret för att se massiva sträckk över hela himmlen.

Och bara en av dessa två grupper av människor kommer överleva tredje världskriget som vi just nu är i och chemtrailsen som var ett viktigt vapen som användes i det sista världskriget innan domedagen.
Senast redigerad av KungPungPat 2014-05-22 kl. 20:26.
Citera
2014-05-22, 20:34
Bannlyst
Jag har varit uppe se 04.00 i morse och sett hur det sprayats. Blev inte förvånad när de från SMHI rapporterade att idag är det bl.a SLÖJMOLN.

Vi kommer att få höra detta ofta om vi lyssnar på väderrapporter. Vi kan, som jag har gjort, konstatera att "slöjmolnen" kommer från flygplan men att detta inte nämns, utan omnämns som en molnnormalitet.

Hade det varit vattenkondens från flygplan och normalt, skulle de väl åtminstone inte låtsats att det är SLÖJMOLN!?
Senast redigerad av Felicidade 2014-05-22 kl. 20:56.
Citera
2014-05-22, 20:47
Avstängd
KungPungPats avatar
Aah jag ser det att dom har sprayat idag.. man lär sig känna igen fejkmolnen som är långt ifrån fluffiga molnliknande moln.

Jag var faktist riktigt depprimerad på grund av chemtrailsförnekarna för jag trodde att deras ignorans skulle utrota mänskligheten..

Tills jag hörde budbäraren berätta att chemtrailsförnekarna kommer bli uppätna av utomjordingar på grund av sin ignorans..

Så nu spenderar jag dessa sista dagar genom att predika till chemtrailsförnekarna att dom ska skärpa till sig ocfixa till sig om dom vill undvika att bli uppätna på grund av deras ignorans men ingen av dom lyssanr på mig eller budbäraren.

Men jag predikar på för budbäraren har förklarat hur man skyddar sig mot chemtrails och hur man tillåmed motverkar chemtrails genom Aloe Vera plantan som skapar väldigt mycket frisk luft medans chemtrailsen skapa väldigt mycket giftig luft.

Jag har faktist 6 stycken Aloe Vera runt om mig just nu , Aloe Vera är plantan för odödlighet säger budbäraren så den är en viktig planta att välkommna in i sin familj menar han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in