Aah jag ser det att dom har sprayat idag.. man lär sig känna igen fejkmolnen som är långt ifrån fluffiga molnliknande moln.
Jag var faktist riktigt depprimerad på grund av chemtrailsförnekarna för jag trodde att deras ignorans skulle utrota mänskligheten..
Tills jag hörde budbäraren berätta att chemtrailsförnekarna kommer bli uppätna av utomjordingar på grund av sin ignorans..
Så nu spenderar jag dessa sista dagar genom att predika till chemtrailsförnekarna att dom ska skärpa till sig ocfixa till sig om dom vill undvika att bli uppätna på grund av deras ignorans men ingen av dom lyssanr på mig eller budbäraren.
Men jag predikar på för budbäraren har förklarat hur man skyddar sig mot chemtrails och hur man tillåmed motverkar chemtrails genom Aloe Vera plantan som skapar väldigt mycket frisk luft medans chemtrailsen skapa väldigt mycket giftig luft.
Jag har faktist 6 stycken Aloe Vera runt om mig just nu , Aloe Vera är plantan för odödlighet säger budbäraren så den är en viktig planta att välkommna in i sin familj menar han.