2014-05-19, 16:30
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Men det är väl XXL? Dvs man får 8st isf 6 st för samma pris.

Hehe, hoppsan...bra ögon där!

God glass är det ju, gillar speciellt pinnglassen med mandel och choklad.
Citera
2014-05-19, 16:39
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12

Absolut är det god glass och även med standard pris så är dom prisvärda. Jag brukar köpa den lådan med flera små galettis, tycker dom räcker i storlek när man är sugen, dom stora kan man nästa byta ut ett mål mat mot, dessutom får man flera sorter.

Deras premiumglass är också goda, tidigare har dom haft pistage vilket är en favorit.
Citera
2014-05-19, 17:33
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12

Tyvärr så hade mitt lidl fuckat upp beställningen/leveransen på dom så dom hade typ 10 lådor med den rosa, 5 lådor vanlig choklad och ingen mandel alls, får kolla senare i veckan om dom fixat det.
Citera
2014-05-20, 13:22
Medlem
kostymnisses avatar
Glassen är som sagts flera gången innan fenomenal.

Förresten, förvisso inget tips, men har någon sett Pepsi på sin lidl? De jag besökt (i götet) har inte det men vanlig coca cola finns, jag föredrar pepsi för flaskornas skull, de är hårdare vilket är gött när man halsar.
Citera
2014-05-20, 15:14
Medlem
Bertil85s avatar
Lidl säljer energidryck på 1,5 liter för 9,90 + pant 2kr.

Den är god tycke jag.
Citera
2014-05-20, 16:16
Medlem
BushKillingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85

Den är god tycke jag.
Den är åtminstone billig
Citera
2014-05-20, 16:51
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:

Den är god tycke jag.

Citat:
Ursprungligen postat av BushKillington
Den är åtminstone billig

Ja det är sällan man får så mycket energidryck; för så lite pengar.
Citera
2014-05-20, 17:03
Medlem
BushKillingtons avatar
Citat:
Ja det är sällan man får så mycket energidryck; för så lite pengar.
Så sant Blir ju bara runt...6kr litern.. ganska svårslaget
Citera
2014-05-21, 22:03
Medlem
PremiumBananass avatar
Söker tips på LIDL produkter i följande två kategorier

1. För de som styrketränar/deffar; vad äter ni på lidl? några särskilda produkter med högt proteininnehåll i relation till kalorier?

2. Vegetariska produkter? Mig veterligen är utbudet av quorn/sojaproteinprodukter rätt dålig. Har heller inte sett baljväxter (bönor, kikärtor, linser etc). Är LIDL kört för dom som äter vegetariskt?
Citera
2014-05-21, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PremiumBananas

1. För de som styrketränar/deffar; vad äter ni på lidl? några särskilda produkter med högt proteininnehåll i relation till kalorier?

2. Vegetariska produkter? Mig veterligen är utbudet av quorn/sojaproteinprodukter rätt dålig. Har heller inte sett baljväxter (bönor, kikärtor, linser etc). Är LIDL kört för dom som äter vegetariskt?

Den frysta broccolin är bra, har provat Findus med tycker inte det är nån större skillnad men Lidls är ju bra jävla mycket billigare. Kycklingbröstfilén är bra också, inte superbillig om du köper den som är svensk fågel och inte den där danska skiten (Som jag inte ens tänker testa) utan då ligger den runt 69/kg vilket är helt OK, guldfågel ligger ju runt 89.

Annars har du ju Milbona kvargen.
Citera
2014-05-22, 00:14
Medlem
Sereenas avatar
Citat:

Dom har inte så mycket vad det gäller linser och sån't men deras färska grönsaker är prima.
Citera
2014-05-22, 09:22
Medlem
Citat:

Kvargen är redan nämnd, men de har även kvarg/yoghurt i 250g förpackning för under 6kr, passar bra som mellanmål! Tror det var ca 7g protein/100g. Proteinbrödet för 6kr är också bra, över 30g protein per bröd, kostar 6kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in