Citat:
Ursprungligen postat av
Tjohoo72
duktiga ni är på att googla er fram till info om vapen och ammunition

fast lite off topic eller?
mötte ett "härligt" gäng brosccchor igår i Brunnsbo bakom kundparkeringen (mot skolan).. dom pratade högt om blod, hämnd, "vi klipper dom direkt" kom igen jalla vi åker..etc etc
..så vet "man"? vågar "man"?
Så där låter det alltid. Dom kommer inte våga göra något dom små backaflickorna. Dom har loosat denna batalj, bara å inse för dom. Tror det blir lite snack men som vanligt händer inget.