Citat:
Ursprungligen postat av
Ghana
Vad tror vi, har SD något i kikarn nu inför valspurten de sista dagarna? Något som kan ge upphov till stor uppståndelse dagen innan, eller ännu hellre på valdagen, som väljarna kan ha färskt i minnet när de kommer till vallokalen? Ett tal i Stockholm skulle kunna göra susen tror jag, med tillhörande vänsterstollar som gör bort sig d.v.s.
Du efterfrågade tal och det får du. Stora finalen på Lördag med Jimmie Åkesson i Malmö, Göteborg och Stockholm.
SD-kvinnor kommer tydligen lägga in en
reklamkampanj åt det lite mer lättklädda hållet i slutspurten. Men vet inte om jag tycker att det är någon vidare idé.
Tycker reklamkampanjerna varit undermåliga hittills. Dom måste rycka upp sig till riksdagsvalet och presentera snygg reklam med ett riktigt bra budskap. TV-reklamen är ingen höjdare om man frågar mig.
Inte för att reklamen borde påverka så mycket men lägger man 12 miljoner på reklam så måste den vara snygg och ha ett bra och paketerat budskap.
Till försvar kan man kanske säga att den kanske funkar för att få soffliggare att resa sig upp och rösta men mer tror jag inte. Lättklädd reklam vette tusan hur dom kan på idén och vad tanken är....