Citat:
Ursprungligen postat av
Pangon90
Kommer rösta på SD i riksdagsvalet, men är inte särskilt förtjust i deras EU-idéer.. så där blir det något annat.. Eller inget.
Jag håller med om att SDs EU-politik kanske inte är superhet, men jag röstade utan tvekan på partiet ändå. Se det som en röst för att sätta vind i seglet på SD inför det livsviktiga riksdagsvalet, de behöver all medvind de kan få in i den valrörelsen.
För övrigt går jag och funderar lite över motståndet till SD. Hur vanliga Svenssons medvetet eller omedvetet flyr mångkulturen med alla medel, men ändå protesterar mot partiet, det verkar sitta djupt det där hos många. Såg på svt alldeles nyss att Stockholm är den mest segregerade staden i Sverige. Jag får inte ihop det, de som är motståndare mot SD är många gånger de som i hög grad medverkar till det splittrade samhället och att invandrare blir satta helt utanför.
Att inte idioterna fattar att integrationsmöjligheterna minskar med varje ny last pensionsräddare. SD-motståndarna älskar att hata SD, de älskar att verka solidariska och duktiga, och de skiter i att de som kommer hit dumpas i närmsta ghettosoptippsområde.
Den vanliga SD-motståndarens prioriteter i livet:
#Förverkliga sig själv.
#Resa till London, New York eller Thailand.
#Kakla om köket med avlångt svart kakel, eller något annat trendigt.
#GRILLA i radhusområdet med svenska vänner, möjligen kan någon välintegrerad sjunde generationens invandrare från Grekland komma.
#Snacka skit om SD och WT i kör.
#Rå om sitt eget hus och se till att ingen invandrare ens tittar på radhuset, då kan värdet sjunka och bostadskarriären är i stor fara.
#Surfa på nätet och Hemnetknarka med 100% fokus på vitt (I dubbel bemärkelse) och fräscht.
Var hamnar integration i det verkliga livet någonstans på SD-motståndarens livsprioriterings-lista? Sitter du och ruvar på svaret så dela gärna med dig av det.
Gå och rösta! Stöd SD