2014-05-18, 20:14
Medlem
Någon som vet ett bra money glitch? PMA gärna!
Citera
2014-05-19, 00:25
Medlem
Ghulers avatar
Det har varit en riktigt kul helg, nya bilarna är superbra. I måndags hade jag 3.8M GTA$, i onsdag hade jag 378 GTA$ och två proppfulla garage med supermoddade bilar i alla möjliga former.

Inget kul att bara ha 378 GTA$ kan jag tala om, men efter en helg med massor av racing med de nya bilarna, 2X (Covetedx16 playlist) i dag på kvällen är man uppe i 1.1M igen.

Man mår bra när det blir sjusiffrigt på kontot.

Men man tänker tillbaka på början av spelet, när man kämpade och kämpade för att komma upp i level, och hur jävla svårt det var att få i hop till de bästa bilarna, hur svårt det var att vinna race mot glitchar-horor som redan efter första månaden var uppe i level 999.

Men gud var skönt det känns nu, ha en urstark karaktär, pengar på kontot. Och glitch-bögarna kan sitta med dumstruten i Bad Sport lobbyn.
Citera
2014-05-19, 01:03
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos
Är du på rätt karaktär ? ( om du har två )
Boota om , logga in igen ev rensa cachen

Återkom hur det gick

/D
Ja asså det hände efter jag skapat en ny karaktär men det är på min gamla som saker har försvunnit på det har jag koll på. Resa cachen testar jag.
Citera
2014-05-19, 08:58
Medlem
Ratis avatar
Jag har alldeles för dåligt tålamod för den här skiten. Blir så jävla förbannad när man går ekonomiskt back i uppdragen. Handkontrollen har fått möta väggen/golvet ett antal gånger nu. Är inne på min fjärde kontroll bara i GTA V.
Citera
2014-05-19, 09:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Jag har alldeles för dåligt tålamod för den här skiten. Blir så jävla förbannad när man går ekonomiskt back i uppdragen. Handkontrollen har fått möta väggen/golvet ett antal gånger nu. Är inne på min fjärde kontroll bara i GTA V.
Du är inte ensam, bara att Du törs erkänna det.
Själv är jag lugn som en filbunke, det är ju bara ett tvspel

/J
Citera
2014-05-19, 12:02
Medlem
Ghulers avatar
Citat:

Själv försöker jag att hålla mig till att förstöra virtuella saker, ta en buss, ställa mig rakt över båda filerna på bron. Se trafikstockningen bildas. Börja skjuta lite så alla får panik och se kaoset som följer.
Citera
2014-05-19, 12:02
Medlem
S3ONs avatar
Har alltid kört mitt PS3 trådlöst, vinner man prestanda och stabilitet om man kör in en kabeljävel alltså?

Sitter på 100/10-uppkoppling om det har någon betydelse.

Citera
2014-05-19, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Har alltid kört mitt PS3 trådlöst, vinner man prestanda och stabilitet om man kör in en kabeljävel alltså?

Sitter på 100/10-uppkoppling om det har någon betydelse.

Kabel är alltid bäst sett ur ett tekniskt perspektiv. Huruvida det kommer göra någon skillnad för din del vet jag icke. Det beror på hur stark signalstyrka du har på ditt trådlösa nätverk? Det är väl annars bara att testa med kabel.
Senast redigerad av Kaymano 2014-05-19 kl. 12:17.
Citera
2014-05-19, 12:20
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Själv försöker jag att hålla mig till att förstöra virtuella saker, ta en buss, ställa mig rakt över båda filerna på bron. Se trafikstockningen bildas. Börja skjuta lite så alla får panik och se kaoset som följer.

Hehe jo men en handkontroll hit och dit är inte hela världen enligt mig. Köper den billiga varianten dessutom. Men jag försöker skärpa till mig.

Såg en kille igår på level 979, kan det verkligen stämma? Eller är det något lurt inblandat?
Citera
2014-05-19, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesperown
Någon som vet ett bra money glitch? PMA gärna!
Att glitcha är värdelöst, när du väl har nog med pengar har du inget att sträva efter i GTA-världen. Spelet äger när du måste "jobba" lite för att ha råd med turbo i din bil.

Jag köpte GTA dollars för typ 325 sek och ångrar det som fan
Citera
2014-05-19, 13:24
Medlem
Citat:
Hehe jo men en handkontroll hit och dit är inte hela världen enligt mig. Köper den billiga varianten dessutom. Men jag försöker skärpa till mig.

Såg en kille igår på level 979, kan det verkligen stämma? Eller är det något lurt inblandat?
I så fall ska han in på rehab.
Citera
2014-05-19, 14:21
Medlem
Ghulers avatar
Citat:

Jag skulle säga att över 500 kanske till och med upp till 600 kan var legitimt, men det innebär att de måste spelat dubbelt så mycket som mig, och jag har spelat alldeles för mycket.

Level 999 betyder runt 50 miljoner RP, du kan sällan få mer än 5000 RP per 10 minuter legitimt med laddtider och annan dötid. Sedan är det bara räkna.

Det blir cirka 30000 RP / timme. Du spelar naturligtvis inte på max RP hela tiden, du hamnar i lobbys som har mycket väntetid, du blir nerkopplad o.s.v. Du gör annat som inte ger RP.

Men vi skiter i att ta med det i beräkningen bara för att få det så extremt som möjligt.

Du måste sova 8 tim per dygn, så det blir 16 tim "effektiv speltid" per dygn. De flesta sitter INTE varenda vaken minut framför spelet, de har andra saker de måste göra. Så vi räknar på 8 timmar speltid per dygn. Detta är också väldigt tilltaget.

Då skulle man behöva spela cirka 200 dagar * 8 timmar/dag för att nå upp till 999 på fullständigt MAX utan några nerkopplingar, failade missions, förlorade races, nedkopplade sessions och andra saker som du förlorar tid på.

Så länge har inte ens spelet funnits ute.

Nä, över level 500 - 600 är något sorts fusk involverat. GARANTERAT!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in